دوانتصاب در اداره کل ورزش وجوانان گلستان: معاون توسعه ورزش همگانی ومعاون توسعه ورزش قهرمانی وحرفه‌ای

البرز گلستان:معارفه سرپرست جدید معاونت توسعه ورزش همگانی اداره کل پیش از ظهر امروز با حضور مدیر کل ، روسای ادارات ورزش و جوانان گلستان و روسای ستادی اداره کل برگزار و کمال شجاعی به عنوان سرپرست جدید این معاونت معرفی شد.
کمال شجاعی دارای لیسانس تربیت بدنی و ورزش با۲۶ سال سابقه خدمت گزاری به ورزش استان و به مدت ۴ سال نیز سرپرستی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل داشته است.
در حکم بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان خطاب به کمال شجاعی آمده است

نظر به تعهد ، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی در امر ورزش بموجب این ابلاغ و با حفظ پست سازمانی بعنوان سرپرست معاونت توسعه ورزش همگانی این اداره کل منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال ، ضمن مدیریت و اجرای وظایف ذاتی آن معاونت با بهره گیری از تجربیات ، نظرات ، تعامل و همکاری سایر معاونین ، رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و بخشها ، هیئتهای ورزشی و کارشناسان و همکاران ، در ترویج فرهنگ ورزش و استفاده از ظرفیت های موجود در سطح استان موفق و مؤید باشید.

مراسم معارفه معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای گلستان با حضور مدیرکل، معاونین و پرسنل اداره کل ورزش و جوانان استان در گرگان برگزار شد.

بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن اشاره به پتانسیل بسیار بالای ورزش استان در سطح بین المللی و جهانی برنامه ریزی منسجم و دقیق هیات های ورزشی را رمز موفقیت بیش از پیش ورزش استان نام برد و افزود: ورزش استان گلستان امروزه نقش بسزایی در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در ایران اسلامی ایفا می کند و ورزشکاران استان گلستان از ابتدای سال جاری تاکنون موفق به کسب عناوین بسیار ارزشمندی در سطح جهانی و بین المللی شده اند .

حسن بالو قهرمان اسبق دو ومیدانی و بسکتبال کشور ، کارشناس ارشد ورزش و تربیت بدنی با ۳۰ سال سابقه خدمت گزاری در حوزه های مختلف منجمله معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای گیلان از سوی بهمن طیبی به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای گلستان به حاضرین معرفی شد.

بالو در این مراسم اظهار داشت : سه عنصر اخلاق مداری ، برنامه محوری و کار تیمی و گروهی را سیاست اصلی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان خواند و افزود: در سال همدلی و همزمانی با کمک همکاران و همه عوامل موثر ورزش گلستان گام های بسیار مهم و تاثیرگذاری در جهت توسعه ورزش همگانی و قهرمانی میهن عزیزمان خصوصا استان توانمند گلستان بر خواهیم داشت .

resized_01jpg

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۸:۲۶ ب.ظ

دیدگاه