دکتر زارع مدیر بیمارستان ۵اذر گرگان :بزودی از سوی کارشناسان آتش نشانی و پزشک قانونی علت سانحه آتش سوزی بیمارستان اعلام میگردد

به گزارش سرویس بهداشت و در مان گروه خبر البرز گلستان دکتر محمد رضا زارع مدیر  بیمارستان ۵آذر شهرستان در پی حادثه آتش سوزی  در ساختمان اعصاب روان بیمارستان در دیدار با خبرنگار ما در باره جریان کامل این سانحه مواردی را بیان داشت .

دکتر زارع اظهار داشت :در ساعت ۳۰بامداد جمعه به بنده اطلاع دادند که ساختمان اعصاب روان دربخش یک آتش سوزی اتفاق افتاده است .

وی ادامه داد:در اولین فرصت با کمک آتش نشانان  آتش خاموش شده بود و بخش ۱اعصاب روان که آتش سوزی شده بود  با همکاری همکاران از ۱۳ نفر ۱۲ نفر را توانستند از اتاق خارج کنند و فقط یک آقای ۵۷ ساله بوده که همکاران و اتش نشانان متاسفانه نتوانستند وی را نجات بدهند

وی افزود : در آن موقعیت زمانی تمامی تلاش   این  بود که این اتش سوزی  به سایر اتاقها و بخشها سرایت نکند.

مدیر بیمارستان ۵آذرگرگان سپس ضمن تشکر از حضور به موقع نیروهای آتش نشانی در مهار آتش افزود:در مهار آتش و خالی کردن بخش با همکاری آتش نشانی  توانستند آتش را مهار کنند

دکتر زارع در باره تعداد بیماران ساختمان اعصاب روان گفت :در ساختمان اعصاب و روان بیش از ۵۰نفر از بیماران بستری بودندکه ۱۳ نفر در  بخش ۱آن بستری بودند.

دکتر زارع در جواب خبرنگار ما در باره علل  چگونگی شروع آتش سوزی گفت : ما نیز بدنبال علت این سانحه می باشیم  که البته آتش نشانها و کارشناسان آتش نشانی در محل حضور پیدا کردند وبدنبال علل حادثه می باشند

وی در باره احتمال مشکلات تاسیساتی در بخش  بیان داشت : بعید می باشد.  چون فصل زمستان است و عدم استفاده از کولر  در آن موقعیت هیچ گونه بارفشار  اضافی برق نبوده است .

دکتر محمد رضا زارع در باره علل مرگ یکی از بیماران بیان داشت : دود بسیا ر شدیددر بخش بوده و احتمال خفگی و سوختگی نیزوجود دارد و علت فوت اصلی را پزشک قانونی با تحویل گرفتن جنازه بزودی آعلام می کند و ما منتظر اعلام علت فوت از سوی پزشک قانونی می باشیم.

مدیر بیمارستان ۵ اذر در باره اوضاع بعد از حادثه اعلام کرد: با انتقال بیماران به سایر بخشها  انان مجددا بستری شدند و بخش  اسیب دیده نیز در حال باز سازی است .

وی میزان خسارت را در حدود تا ۳۰میلیون تومان اعلام نموده است .

دکتر زارع در خاتمه اعلام کرد:ما منتظر دو نتیجه علت آتش سوزی  که توسط سازمان آتش نشانی وعلت مرگ بیمارتوسط  پزشکی قانونی می باشیم که متعاقبا بعد از اعلام از این دومرجع اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۵:۲۱ ب.ظ

دیدگاه