طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندارگلستان درمراسم اختتامیه پدافندغیر عامل: مابا پشت سر گذاشتن تهدیدات مردم محورانه امروزبه نقطه آرامش رسیدیم

به گزارش سرویس خبر البرز گلستان مراسم اختتامیه هفته پدافند غیر عامل امروز با حضور طهماسبی معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استاندار و کمال غریبی مدیر کل پدافند غیر عامل خاکی فرماندار گرگان و جمعی از مدیران اجرایی استان و فرمانداران در سالن اجتماعات شرکت گاز برگزار گردید.

در این نشست ابتدا طهماسبی با بیان این نکته که تا کنون در استان گلستان ۱۳هزار نفر برای سفر به کربلا ثبت نام کرده اند و ویزای آنرا دریافت کردند اظهار داشت : قدرت جمهوری اسلامی به مردم خوب کشورما و رهبری توانمند آن می باشد.

وی افزود: جمهوری اسلامی از ابتدا تا کنون پدیده های مختلفی را پشت سر گذاشت از جمله پدیدههای تروریستی و دفاع مقدس و جنگ اقتصادی و نرم و جنگ فرهنگی .

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان تاکید کرد : مابا پشت سر گذاشتن تهدیدات مردم محورانه امروز به نقطه آرامش رسیدیم

طهماسبی تاکید کرد: این تربیون متعلق به من نیست بلکه به ما و نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد:  به همت دانشمندان و دانشجویان خود نظام سر بلند شد وعملیات رشد علمی به ۱۳برابر رشد متوسط جهان رسیده است.

طهماسبی یکی از دلابل نگرانی امروز را جنگ قومیتها نام برد  وابراز داشت :  آنچه ما را نگران می کند جنگ قومیتها می باشد ودشمن از هر منفذی و فرصتی استفاده می کند تا مارا به زانو در آورد.

وی تصریح کرد:  در بحث توهین به اقوام  دشمن تلاش می کند ما را به زانو درآورد. و ما باید در همه موضوعات حواسمان جمع باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستاندر باره حادثه تروریستی فرانسه گفت : فرانسه مهد آرامش و امنیت و با امکانات کنترلی در آن اتفاقی افتاد که تمام اروپا و آمریکا را تکان داده است .

در خاتمه به فرمانداران اق قلا و مینودشت و مدیران کل گاز و فنی حرفه ای و دانشگاه جامع گلستان و رئیس دانشگاه پیام نور و مائده و معاون

هماهنگی نیروی انتظامی و شهردار گرگان به جهت فعالیت در این هفته لوح یاد بودی اهداء گردید.

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱:۴۲ ب.ظ

دیدگاه