مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان :با اتمام پروژه عملیات فاز ۸ تعداد۱۶۰ سایت جدید تلفن همراه تاسیس و در بسیاری از سایت ها ارتقاء تکنولوژی صورت خواهد گرفت

مهندس غلامعلی شهمرادی ، به منظور تشریح اقدامات انجام شده در مخابرات منطقه گلستان در جمع اهالی روستایی رحمت آباد حضور یافت .
البرز گلستان به گفته روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، غلامعلی شهمرادی به همراه رحمت ا… نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در جمع اهالی روستای رحمت آباد حضور یافت و باتشریح اقدامات انجام شده ، به سوالات آنها پاسخ داد .
مدیر مخابرات منطقه گلستان با اعلام این مطلب که توسعه ارتباطات سیار در قالب عملیات فاز ۸ در تمامی استان در حال اجرا است گفت : با اتمام این پروژه ۱۶۰ سایت جدید تلفن همراه تاسیس و در بسیاری از سایت ها ارتقاء تکنولوژی صورت خواهد گرفت .
وی با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب مناسب بر اساس نیاز مشتریان در هر نقطه از استان گفت : توسعه ارتباطات مخابراتی و ارتقاء زیرساخت ها بصورت مداوم در دستور کار است و هدف ما این است که بهترین و به روزترین سرویسهای مخابراتی به مشتریان واگذار شود و اتمام فاز۸ توسعه ارتباطات سیار در راستای همین هدف بوده و بی شک تاثیر بسزایی در افزایش کیفیت ارتباطات تلفن همراه خواهد داشت.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲:۵۰ ب.ظ

دیدگاه