بخشدارسیجوال بندرترکمن درنشست هم اندیشی مدیران ودهیاران منطقه:دهیاران رابط بین ملت ودولت هستند

به گزارش سرویس خبر پایگاه اطلاع رسانی البرز گلستان به همت بخشداری سیجوال نشست هم اندیشی بین بخشی بعضی از مدیران ودهیاران و اعضای شورای اسلامی منطقه به اتفاق کارشناسان در محل بخشداری برگزار گردید .

ایرجی در ابتداضمن بیان اینکه دهیاران رابط بین ملت و دولت هستند گفت: شما بایستی انتقال دهنده مشکلات مردم به دولت باشید و ما نیز مکلفیم تا مشکلات را در حد توان حل کنیم.

وی در ادامه افزود:امروزه یکی از راهبردهای مؤثر در توسعه همه‌جانبه و خودپایدار نواحی روستایی، استفاده از مشارکت و توانمندی‌های مردم، به‌ویژه روستاییان برای عمران و توسعه مناطق روستایی در تمام ابعاد آن است.

وی تاکید کرددر سال‌های اخیر، شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها به‌عنوان مدیریت جدید روستاها تعریف گردیده‌اند و دهیاران و شوراهای اسلامی به‌عنوان نهادهای مردمی و محلی که مدیریت روستاها را برعهده دارند،

بخشدار سیجوال در باره نقش دهیاران اظهار کرد:انعکاس نیازها و مشکلات روستاییان به مسئولان از جمله وظایف دهیاران است که در این‎باره همیار و کمک‎کار مسئولان اجرایی خواهند بود

ایرجی با بیان اینکه  اجرای سیاست‎های دولت جزء وظایف اولیه و اساسی دهیاران است، متذکر شد: دهیاران باید همکاری مطلوب‌تری با ارگان‌ها و سازمان‌های اداری داشته باشند. وی با بیان اینکه برطرف نمودن مشکلات روستاییان از طریق ایجاد وحدت و تعامل دهیاران با مسئولان ایجاد خواهد شد،

بخشدار سیجوال در ادامه در باره نقش دهیاران در انتخابات پیشرو گفت :نقش دهیاران در جلب مشارکت حداکثری مردم و افزایش شور و نشاط اجتماعی در روستاها در آستانه انتخابات مجلس برجسته است.

وی افزود:دهیاران باید نسبت به مسائل و اتفاقات منطقه بی‌تفاوت نبوده و به تمام مسائل سیاسی، اجتماعی و… منطقه خودآگاهی کافی داشته باشند و در راستای رفع مشکلات روستائیان تلاش کنند.

بخشدار سیجوال سپس خطاب به دهیاران اظهارکرد: شما دهیاران در انتخابات نه بر علیه کسی و نه به نفع کسی  موضع گیری کنید جون شما بعنوان نمایندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید سعی در تشویق مردم جهت حضور حداکثری تلاش کنید .

همچنین در جلسه مدیران گاز و آب روستایی و آب شهری و بعضی دیگر از مسئولین اجرائی به سوالات دهیاران حاضر در جلسه پاسخ دادند.

IMG_0377

IMG_0379

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۳:۴۳ ب.ظ

دیدگاه