سجادی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان خبرداد :برگزاری اولین جلسه هماهنگی خریدتضمینی محصولات کشاورزی سال ۱۴۰۰

کدخبر۴۵۰۵۶

سجادی خبر داد :برگزاری اولین جلسه هماهنگی خرید تضمینی  محصولات کشاورزی سال ۱۴۰۰
اولین جلسه هماهنگی خرید تضمینی محصولات کشاورزی سال ۱۴۰۰ براساس دستورالعمل های ابلاغی در سالن جلسات اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با حضور روئسای واحدهای ستادی و شهرستانی برگزار گردید .
البرز گلستان به گزارش روابط عمومی اداره کل غله وخدمات بازرگانی گلستان ، سیدخالق سجادی مدیرکل محترم غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت: راهکارها و پیشنهادات فنی برای هر چه بهتر انجام شدن مراحل خرید گندم سال آینده که در دستور کار قرار گرفته بود را برای اعضا تشریح کرد .
وی اظهار داشت : اولین جلسه هماهنگی خرید تضمینی محصولات ابلاغی به منظور ایجاد آمادگی کامل و برطرف ساختن موانع احتمالی برگزار شد ، که پس از رایزنی و تبادل نظر حاضرین ، تصمیماتی به منظور تکریم کشاورزان و تسهیل عملیات مربوطه اتخاذ گردید .
در ادامه افشار معاون محترم بازرگانی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت : به منظور اجرای به هنگام برنامه های حمل برون استانی گندم از مبادی استان نظارت و پیگیری مجدانه صورت گرفته و خواستار پیگیری در خصوص تامین به هنگام عوامل خرید از جمله عامل ذیحساب و عامل تشخیص مستقر در مراکز ، بازدید فنی و بازرگانی از مراکز خرید تضمینی جهت سال آینده ،درج آگهی در روزنامه های رسمی در راستای فراخوان انتخاب مراکز خرید شد.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان در پایان خاطر نشان کرد: استان گلستان از استان‌های پیشرو در امر تولید و خرید تضمینی گندم و دانه روغنی کلزا است و رتبه برتر خرید این محصولات را در کشور به خود اختصاص می دهد.

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۱ ب.ظ

دیدگاه