مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری گلستان:رسالت بخشداران امیدبخشی به جامعه درسایه تلاش ومجاهدت ورفع مشکلات آحادمردم می باشد

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری البرز گلستان به دعوت اداره کل امنیتی انتظامی استانداری گلستان، گردهمایی بخشداران استان با هدف ابلاغ و توجیه آخرین دستورالعملهای حوزه امنیتی، انتظامی تشکیل شد.

در این جلسه مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی گفت: سازماندهی نیروهای مردمی در قالب بسیج دارای آثار و برکات زیادی برای افزایش توان دفاعی جمهوری اسلامی است و امثال شهید فهمیده ها نیز در خیل تربیت شدگان انقلاب برای دفاع از آرمانهای اسلامی در صفی طولانی هستند، گواه این مطلب نیز شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) در سوریه و عراق است.

“حیدرعلی احمدی” با اشاره به شعار سال گفت: بخشداران در تعمیق رابطه دولت و ملت نقش اساسی دارند و با تدبیر بیشتر قادر خواهند بود در جلب اعتماد مردم به دولت و تحکیم پیوند عمیق موجود، دستاوردهای بیشتری داشته باشند.

وی با ذکر اولویتهای استانداری در حوزه تامین امنیت، به بخشداران استان در رابطه با تدبیر و تلاش جهت کاهش نزاعهای فردی و جمعی و کاهش جرایم تاکید نموده و گفت: توجه به عواملی که باعث تنش های قومی و قبیله ای می گردد و تلاش در رفع موانع همگرایی آحاد جامعه بسترساز آرامش بیشتر در جامعه خواهد بود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گفت : جامعه ایمانی و اسلامی ما حول آموزه های ائمه و مکتب حیات بخش اسلام قادر خواهد بود جامعه نمونه و سرشار از آرامش و اخوت ایمانی را تجربه نماید.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری در ادامه از بخشداران خواست درحوزه ماموریت خود با دغدغه و وسواس به زمینه های بروز نارضایتی های اجتماعی توجه کنند، در رفع مشکلات مردم کوشا باشند و بدین وسیله رسالت اداری و ملی خود را که همانا امید بخشی به جامعه در سایه تلاش و مجاهدت و رفع مشکلات آحاد مردم است ایفاء نمایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قدردان خدمتگزاری به قشر زحمتکش و مومن روستایی باشید و بدانید که با آبادانی روستاها کشور آباد می شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۳:۱۰ ب.ظ

دیدگاه