دکترجرجانی شهردار کردکوی خبرداد: باایجاد دوربرگردان درابتدای ورودی شهرازطرف گرگان ،جاده مرگ در شهر کردکوی مهارشد

کدخبر:۷۱۳۳۱

البرز گلستان:شهردار کردکوی از احداث اضطراری دور برگردان ابتدای ورودی شهر کردکوی از طرف گرگان با نظر شورا و شهرداری کردکوی خبر داد.

بلوار امام رضا(ع) شرقی یکی از نقاط حادثه خیز شهر کردکوی میباشد که گاها موجب تصادفات و بروز خسارت به شهروندان عزیز شهر کردکوی میشود. از این رو این موضوع در جلسه شورای ترافیک شهرستان عنوان شد و مقرر گردید با احداث دوربرگردان در این نقطه از خطرات و حوادث احتمالی بعدی کاسته گردد.

در پی این مصوبه دکتر جرجانی شهردار کردکوی دستور اجرای این مصوبه را به پرسنل واحد عمران شهرداری کردکوی صادر نمودند و واحد عمران شهرداری کردکوی سریعا و بدون اتلاف زمان نسبت به احداث دوربرگردان در بلوار امام رضا(ع) شرقی مبادرت نمود

دکترجرجانی گفت : این مسیر که درابتدای شهربعلت سرعت زیاد خودروهای که وارد شهر می شدندغالبا هراز گاهی موجب بروز تصادفات خودرویی و تلفات و صدمات جانی می شد. و همچنین بعضی از رانندگان خاطی با دور زدن انحرافی موجب تصادف با خودروهای خروجی از شهر می شدند.

وی افزود: در بزرگراه اصلی شهر تصادفات زیادی داشتیم که افتتاح این دوربرگردان مهم  باعث کاهش تصادفات با توجه به اضطرار موضوع و تقاضای اهالی فهیم شهر و همسایگان در دستور کار شورا وشهرداری قرار گرفت و پس از بررسی فنی دور برگردن جدید جهت کاهش تصادفات ایجاد شد.

دکتر جرجانی گفت : در راستای ایمن سازی ورودی و خروجی شهر به جهت قرار گرفتن شهر در مسیر بین المللی این اقدام می تواند باعث حفظ و تامین جان همشهریان عزیز شود. که برای شهرداری این امر بسیار مهم و حیاتی بوده است.

یکی از شهروندانی که در مسیر این جاده خطر بود گفت :برای انقلابی بودن کار انقلابی کردن است و کار درست و براساس منطق باید پیش برود و این دور برگردان یکی از کارهای مهم شهرداری کردکوی بود.

یکی از کسبه اطراف دور بر گردان اظهار کرد:ما همیشه شاهد تصا فات در این مسیر و برخورد خودروهای عبوری با عابرین پیاده بودیم که خدا شکر با ایجاد این دور برگردان این تصادفات بسیار کاهش یافت.

انتهای خبر

 

انتهای خبر

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۵ ق.ظ

دیدگاه