جمالی فرماندارشهرستان کردکوی : منشاء بسیاری از آسیب ها و عقب ماندگی هاجهل و کم اطلاعی می باشد

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان مجتبی جمالی فرماندار شهرستان کردکوی امروز در مصاحبه خبری با اصحاب رسانه محلی و استانی نشست مطبوعاتی را برگزار نمود .

فرماندار کردکوی ضمن بیان این جمله که منشاء بسیاری از آسیب ها و عقب ماندگی هاجهل و کم اطلاعی می باشد نقش رسانه را در مبارزه با این جهل بسیار مهم توصیف نمود.

فرماندار کردکوی در باره اهم نقش رسانه ها در جامعه بیان نمود: مستقل ترین ابزاری که مردم می پذیرند همین رسانه است و بحث پاسخ خواهی مردم از حاکمیت از طرف مردم همین رسانه ها می باشند که از دولت پاسخ بخواهند. و همین رسانه می تواند در جامعه ایجاد فضای آرامش بیاورد و یا بگیرد.

وی سپس در باره نقش رسانه و خبرنگار در ثبت تاریخ بیان نمود: ثبت واقعی تاریخ اگر درست ثبت شود و اگر می خواهیم تاریخ درستی داشته باشیم از طریق رسانه می شود در این امر وارد شد.

وی ضمن اینکه بیان نمود که مشی بنده نگاه اعتدالی می باشد اعلام نمود : نگاه ما اعتدالی می باشد و دارای گرایش اصلاح طلبی معتدل می باشم و در بحث توسعه شهرستان هیچ چیز ی نمی تواند مانع کارشود .

جمالی دوباره در باره نقش رسانه ها افزود : یک بخش مهم و تاثیر گذار شما رسانه ها هستید و انتظار گسترش از شما داریم و بنده احساس نیاز می کنم که شما کمک کنید و ارتباط دوسویه باشد و پیگیری شما اصحاب رسانه بعضی مواقع از پیگیری ما در امورات بیشتر است .

فرماندار کردکوی در باره بعضی از عیبهای مدیریتی در جامعه بیان نمود: یکی از عیب های ما در مدیریت عدم مستند سازی ادارات و ضعف مسئولیتها می باشد .

وی سپس در باره برنامه های عمرانی شهرستان بیان نمود: شناخت کامل از توسعه شهرستان که توسعه عمرانی یکی از آنها می باشد داشته ایم و پیگیری ما در سال ۹۳ اعتباری بوده است و وضعیت عمران و اعتبار دولت شفاف تر شده است و حداقل ۷۰درصد از اعتبارات تخصصیص پیدا کرده و از اعتبارات مربوط به به تملک استانی و ماده ۱۸۰ و ماده بحران وسایر بیش ار ۹میلیارد تومان اعتبار گرفته شده است .

فرماندار شهرستان کردکوی سپس در باره تخصیص اعتبارات روستائی اعلام نمود: ما تنها شهرستانی می باشیم که نسبت به اعتبارات که داشته ایم بیش از ۲میلیارد تومان به بخش روستائی اختصاص داده ایم .

وی همچنین ادامه داد: مدیریت جهادی بخشی آن می باشد که با درد و دغدغه امورات را پیگیری کنیم و راه نغییر و توسعه و تحول منطقه ای یا محلی این می باشد که باید برویم به سمت سرمایه گذار و در این امر تلاش کنیم

جمال سپس در باره ویژگی های شهرستان کردکوی بیان نمود: قابلیت گردشگری کردکوی را کمتر شهرستانی دارد و این را به استاندار و ترکان نماینده رئیس جمهور نیز اعلام نمودیم و این شهر نزدیکترین کوهستان به دریا و نزدیک ترین نقطه ارتفاعی و کوهستانی به دریا می باشد.

فرماندار کردکوی در باره ویژگیهای سفر دکتر روحانی رئیس جمهور به استان گلستان بیان نمود: حضور رئیس جمهور در استان گلستان دو تفاوت اساسی داشت اول اینکه این سفر صرف سفر استانی نبود بلکه یک سفر بین المللی نیز بوده است و دومین ویژگی سفر دکتر روحانی پیگیری ۱۰۰۰پروز نیمه کار ه بوده است و مقرر شده است که کلیه پروزه باید قبل از سال ۹۴ به اتمام برسد .

وی در خاتمه به سوالات خبرنگاران در باره مسائل شهری و روستایی و مشکلات شورای شهر کردکوی توضییحاتی داده اند.
1t9q_img_6605

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۸:۲۷ ب.ظ

دیدگاه