مهندس مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از رفع موانع طرح های زیرساختی اقتصاد مقاومتی استان خبرداد

البرز گلستان/موانع طرح های زیرساختی اقتصاد مقاومتی در حوزه های اقتصادی، کشاورزی و صنعت گلستان روز یکشنبه در دومین جلسه کمیته تسهیل و رفع موانع زیرساختی و حقوق ارتفاقی در محل سالن جلسات سازمان همیاری شهرداری های استان بررسی شد.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان به نقل از مدیرکل این دستگاه اجرایی، در این جلسه دستور کارهایی شامل ایجاد زیرساخت های لازم برای اجرای طرح و توسعه صادرات و سوآپ فرآورده های نفتی، راهکارهای بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری و موضوعات مربوط به پروژه های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس” ابراهیم مبارک قدم” گفت: تسهیل در ارائه مجوز جهت اجرای پروژه خط انتقال مجتمع های آب روستایی و فرآیند اخذ استعلام ها و مشکلات عدم سند مالکیت اراضی متقاضیان در ایجاد گلخانه ها هم از موارد بررسی شده دیگر در این جلسه کمیته بود.

هدف از تشکیل کمیته تسهیل و رفع موانع زیرساختی و حقوق ارتفاقی ستاد اقتصاد مقاومتی گلستان به گفته مدیرکل راه و شهرسازی گلستان؛ بررسی راهکارهای تسهیل، رسیدگی و رفع موانع طرح های زیرساختی در حوزه های اقتصادی،کشاورزی و صنعت استان در اجرای فرامین کارگروه اقتصاد مقاومتی و به دبیری این اداره کل می باشد.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۱۲ ب.ظ

دیدگاه