بزرگمهر مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گلستان خبر داد:۲۰۰ میلیارد ریال کمک خیرین سلامت در سال ۹۴ برای احداث و تکمیل ده‌ها پروژه بهداشتی و درمانی

بزرگمهر مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گلستان:۳ خانه بهداشت سرکلاته، شاهکوه سفلی و رادکان با مشارک خیرین خارج از استان در حال ساخت و بهره برداری قرار دارد.

به گزارش گروه خیرین سلامت گروه خبر البرز گلستان غنیان معاون هماهنگی امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور به اتفاق بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلاما استان گلستان و برزگر فرمادندار کلاله از طرح های خیرین سلامت در سطح استان گلستان داشته اند.

علی بزرگمهر مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان نیز اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال آورده خیرین سلامت در سال ۹۴ برای کمک به احداث و تکمیل ده‌ها پروژه بهداشتی و درمانی است که در حال هزینه کردن است.

وی افزود: ۳ مرکز بهداشتی و درمانی روستایی در مراوه‌تپه، آق‌قلا و گنبدکاووس هر کدام با ۴۷۰ مترمربع با مشارکت بنیاد برکت در حال احداث است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان گلستان به دیگر پروژه های خیرین سلامت در استان اشاره داشت و تصریح کرد: مراکز بهداشت و درمانی در شهرستان‌های کلاله، گالیکش، علی آبادکتول، گرگان، سیمین‌شهر و دو مرکز دیالیز در بندرترکمن و آق‌قلا با مشارکت خیرین و دانشگاه در حال احداث است.

بزرگمهر گفت: ۳ خانه بهداشت سرکلاته، شاهکوه سفلی و رادکان با مشارک خیرین خارج از استان در حال ساخت و بهره برداری قرار دارد.

وی افزود: نخستین مجمع خیرین سلامت در استان گلستان، از بهمن ۱۳۸۸ در گرگان تشکیل شده و تاکنون توانسته خدمات بزرگی را به بخش بهداشت و درمان در استان گلستان ارائه کند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان گلستان با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت استان گلستان بیش از ۶۵ نفر عضو دارد و حدود یک‌هزار نفر نیز با این مجمع همکاری دارند تصریح کرد: از زمان تاسیس مجمع خیرین سلامت در استان گلستان کارهای بزرگی در زمینه ساخت مراکز درمانی، خانه‌های بهداشت، درمانگاه‌ها و تامین تجیهزات پزشکی انجام شده است.

IMG_4893

IMG_4964

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۶:۳۱ ق.ظ

دیدگاه