زنگانه مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی استان گلستان خبر داد:خرید۵۶۰۰تن سیب زمینی حمایتی از کشاورزان از طریق اتحادیه تعاون روستایی استان گلستان و اتحادیه های عضو

کد خبر:۵۵۲۳۷
البرز گلستان /زنگانه مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی استان گلستان در نشست خبری که با حضور مهندس کوچکی مدیر تعاون روستایی گلستان، معاونین و اصحاب رسانه استان برگزار شد اظهارکرد:خرید حمایتی سیب زمینی از کشاورزان با توجه به تاکید استاندار و نمایندگان محترم و ابلاغیه وزارتخانه و سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، از طریق اتحادیه تعاون روستایی استان گلستان و اتحادیه های زیرمجموعه به میزان ۵۶۰۰ تن انجام شد.

زنگانه افزود: در بحث تامین نهاده های کشاورزی مخصوصا کود شیمیایی اوره با سهمیه ماهانه که اعلام میشود در حال انجام میباشد، ضمن آنکه بسته بندی و صنایع تبدیلی که دغدغه یکسری از کشاورزان است در حال پیگیری می باشد.
مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی استان گلستان گفت: در سالجاری ساماندهی و راه‌اندازی انبار و خط سورتینگ میوه بهمراه سردخانه نگهداری میوه انجام شده است. زنگانه در ادامه گفت: پیگیری کشت قراردادی سویا در سطح ۱۰هزار هکتار در دست اقدام است.
مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی استان گلستان با اشاره به خرید تضمینی محصولات کشاورزی شامل کلزا، گندم و سویاعنوان کرد: در سال۹۹ حدود ۲۰۰هزار تن از این محصولات از کشاورزان عزیز استان خریداری شد.
ابوالقاسم زنگانه درباره اقدامات اتحادیه تعاون روستایی استان گلستان در سال۹۹ عنوان کرد: ازجمله فعالیت‌های عمده تعاون روستایی استان در سال۱۳۹۹ تأمین نهاده‌های بخش کشاورزی ازجمله کود، بذر و خرید محصولات کشاورزی به‌صورت تضمینی و توافقی با انعقاد قرارداد بوده است.
مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی استان گلستان ادامه داد: اقدام دیگر این اتحادیه تأمین و توزیع میوه بازار شب عید بوده است.

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۷ ق.ظ

دیدگاه