۱۵۰ واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان گلستان پایان تیرماه به بهره برداری می رسد

کدخبر:۶۲۶۳۹

البرز گلستان/ ۱۵۰ واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان گلستان پایان تیرماه به بهره برداری می رسد/ همت بلند و تعامل ارزشمند مدیران کل جوان، جهادی و انقلابی بنیاد مسکن و کمیته امداد استان با سپاه نینوا در عرصه احداث مسکن محرومین/ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان گلستان

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: تا پایان تیرماه امسال ۱۵۰ واحد مسکن محرومین ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد که در قالب تفاهم نامه کشوری ۵ جانبه برای احداث ۴۰ هزار واحد مسکونی در حال احداث است با حضور مسئولان ارشد کشوری به بهره برداری می رسد.

سردار علی ملک شاهکویی اظهار کرد: امروز جلسه ویدئو کنفرانس با حضور سردار سلیمانی فرمانده بسیج سازندگی کشور، اقای بختیاری رئیس کمیته امداد کشور،  بابایی مدیر کل کمیته امداد گلستان و مدیر کل بنیاد مسکن گلستان با موضوع احداث مسکن ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد برگزار شد.

وی تصریح کرد: طبق تفاهم نامه پنج جانبه کشوری قرار است تعداد ۴۰ هزار واحد مسکن محرومین برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در سطح کشور احداث شود که سهم استان گلستان در مرحله اول ۳۰۰ واحد و در مرحله دوم و سوم هم ۶۰۰ واحد بوده که با توجه به تعامل ارزشمند بین دستگاهی، سرعت عمل کار بالا و پیشرفت فیزیکی بسیار خوب این طرح در استان از فرمانده بسیج سازندگی کشور تعداد ۳۰۰ واحد دیگر بصورت متمم درخواست شد تا در مجموع یکهزارو ۲۰۰ واحد است در استان گلستان در راستای این طرح احداث شود.

وی ادامه داد: مدیر کل بنیاد مسکن و مدیر کل کمیته امداد گلستان به عنوان دو مدیر کل جوان بصورت جهادی و انقلابی در عرصه احداث مسکن و اجرای طرح نهضت ملی مسکن وارد شدند و بسیار خوب عمل کردند به حدی که استان گلستان جزو استان های پیشرو در کشور است.

مدیر کل بنیاد مسکن گلستان نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر تعداد ۵۷۶ واحد در مرحله اجرای فونداسیون و پی ریزی بوده، احداث سازه، ستون و سقف تعداد ۳۹۰ واحد، مرحله سفت کاری و دیوار کشی تعداد ۲۲۵ واحد، اجرای تاسیسات و لوله کشی اب ، برق و گاز و پنجره ۱۰۸ واحد مسکونی، اجرای نازک کاری و سفید کاری ۸۱ واحد مسکونی به اتمام رسیده است.

سید محمد حسینی اظهار کرد: تا پایان تیرماه تعداد ۱۵۰ واحد مسکونی محرومین ویژه مددجویان کمیته امداد به بهره برداری می رسد که به درخواست فرمانده سپاه نینوا گلستان قرار است افتتاح این واحدها با حضور مسئولان ارشد کشوری از کمیته امداد و بسیج سازندگی کشور انجام شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه استان گلستان در حوزه احداث مسکن در راستای طرح نهضت ملی مسکن جزو استان های پیشرو کشور بوده و امروز سردار سلیمانی و آقای بختیاری با توجه به پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکونی در استان گلستان با اختصاص متمم چهارم به استان گلستان به تعداد ۳۰۰ واحد موافقت کردند.

مدیر کل بنیاد مسکن گلستان ابراز کرد: در این طرح به هر واحد مسکونی مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با نرخ پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله، صدور پروانه، طراحی نقشه و نظارت بر اجرای احداث واحدهای مسکونی توسط بنیاد بصورت رایگان انجام می شود و علاوه بر این، مبلغ ۷۰ میلیون کمک بلاعوض و ۱۰ تن سیمان رایگان به هر واحد مسکونی اهدا می شود.

پایان پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۰۳ ب.ظ

دیدگاه