ربیعی معاون استاندار گلستان در شورای اداری بندر ترکمن:همه دولت، ملت و مدیران باید بدانیم برای استمرار نظام و موفقیت باید روحیه انقلابی را حفظ کنیم

به گزارش سرویس سیاسی گروه خبر البرز گلستان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان در جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن گفت: سرکار خانم نازقلچی مدیر با اخلاق مدبر، پرتلاش، پرکار و مدیریت ایشان ثابت کرد که زنان می توانند مدیر خوبی باشند و این راه را برای جامعه زنان باز کرد. وی ضمن آرزوی قبولی عزاداریها گفت باید از معنویت این ماه در راستای مدیریت بهتر استفاده کرد. امام حسین چراغ هدایت است و کشتی نجات که یک بخش از این جنبه مدیریتی دارد و از چراغ باید برای دیدن و سوار شدن بر کشتی و رسیدن به ساحل آرامش استفاده کرد.

ربیعی با اشاره به در پیش بودن ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار اظهار داشت، ستاد شهرستانی با جدیت موضوع را پیگیری کند و تحت هیچ شرایطی نباید از استکبار ستیزی دست بکشیم . ماموریت و جوهره انقلاب استکبار ستیزی است. وی اظهار داشت روش و نوع برخورد استکبار متفاوت است ولی اهدافشان تغییر نکرده. همه دولت، ملت و مدیران باید بدانیم برای استمرار نظام و موفقیت باید روحیه انقلابی را حفظ کنیم. دولت هایی که موفق نشدند بخاطر این بود که در مسیر مبارزه با استکبار ستیزی کوتاه آمدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان گفت :موفقیت ما در بحث انرژی هسته ای که با کمک مقام معظم رهبری به سرانجام رسید بخاطر استکبار ستیزی نظام بوده و مذاکره ای موفق است که از پشتوانه قوی برخوردار باشد. زمانی می توانید در چانه زنی موفق باشید که از منطق قوی برخوردار باشید. عمق استراتژی نظام در این بوده که ما باید مسلح بشویم به سلاح روز و قوی و در استدال منطقی باشیم و روز به روز انسجاممان را بیشتر بکنیم . در واقع علت پیروزی در مذاکرات عمق استراتژی ما بود.

معاون استاندار در ادامه بیان کرد اگر امروز سوریه موفق است به پشتوانه ایران است. اقرار به پذیرفتن انقلاب و حضور و فعالیت ایران در منطقه که بزرگترین برگ برنده نظام است و تمامی این موفقیت ها برگرفته از رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری، صبوری و مقاوم بودن مردم علیرغم مشکلات اقتصادی و تدبیر دولت تدبیر و امید می باشد.

ربیعی تصریح کرد ایجاد امنیت و آرامش از وظایف اصلی دولتها است. امنیت در راس همه دولتها است . علیرغم اینکه در کانون منطقه نا امنیتی قرار داریم اما دشمن به قدرت ما اعتراف کرد و مجبور شد پای میز مذاکره بیاید.

وی سپس به مسئله انتخابات پرداخت و اظهار داشت رای مردم و حضور مردم پشتوانه دولت است در داخل و خارج از مرزها حضور اکثریت مردم نشانه حمایت از دولت است و بهترین مکان برای محبوبیت نظام و شناسایی مردم حضور در پای صندوق های رای است و ارکان نظام تاکید دارندکه باید حضور حداکثری رقم بخورد. اینکه نتیجه انتخابات چه خواهد شد، برای ما فرقی ندارد، آنچه که برای ما مهم است پاسداری از آرا مردم و خلق حماسه ای دیگر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان در قسمت پایانی سخنان خود به مسئله توافق هسته ای و شرایط پسا تحریم پرداخت و اظهار داشت: وضعیت اقتصادی جامعه را چه کسی باید به نقطه مطلوب برساند، یک بخش شما مدیران هستید و بخش دیگر را مدیران بخش های خصوصی و همه ی ما باید تلاش کنیم که با یک برنامه مدون و منسجم گام برداریم و به سوی توسعه حرکت کنیم، زمانی می توانیم خود را به عنوان یک دولت موفق و نظام کارآمد معرفی کنیم که به آن هدفی که مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری اعلام کردن برسیم در راس هرم این آمادگی همین توافق هسته ای است و شرایط پسا تحریم که پیش روی ماست. این یک فرصت است که اگر از آن استفاده نشود ، تبدیل به تهدید خواهد شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۲ ب.ظ

دیدگاه