با حضور دکتر مصدقی و براری مدیران راهداری ،حمل و نقل و صندوق بازنشستگی کشوری استان گلستان برگزارشد:تجلیل از خدمات ۳دهه پیشکسوتان عرصه راهداری و حمل ونقل استان/ دکتر مصدقی :با تلاش همکاران شاغل و همیاری بازنشستگان عزیزپرچم راهداری استان در سطح کشور بالا هست

کدخبر:۷۸۱۷۰

تکریم بازنشستگان راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
البرز گلستان مراسم تکریم بازنشستگان دو بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با حضور محمد براری مدیر صندوق بازنشستگان کشوری استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، دکترعادل مصدقی مدیرکل مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای در این مراسم با اشاره به اهمیت جایگاه بازنشستگان اداره کل در جامعه، اظهارداشت: بازنشستگان دو حوزه حمل و نقل و راهداری عضو خانواده ای هستند که فعالیت های عمرانی بی شماری را برای مردم استان ارائه می دهد.
وی با بیان اینکه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان پای ثابت اقدامات عمرانی استان است، افزود: موجب افتخار است که مجموعه تلاش همکاران ستادی و شهرستانی با عشق و علاقه عمر خدمتی خود را مصروف خدمات رسانی به مردم با اجرای پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری می کنند.
مصدقی ادامه داد: در دولت شهید جمهور بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در حوزه های مختلف راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به اجرا درآمده که از جمله اخیر آنها می توان به بهره برداری از ضلع غربی پل میلاد کلاله نام برد که پس از ۲۲ سال به اتمام رسید.
وی با اشاره به نزدیکی حماسه بزرگ اربعین گفت: تامین ناوگان اربعین از اموری است که طی هماهنگی های صورت گرفته با صنوف کارگری و کارفرمایی بخش مسافری و باری استان در حال برنامه ریزی و اقدام است.
مصدقی اظهارامیدواری کرد که مردم استان شایسته خدماتی بیش از گذشته هستند.
رئیس صندوق بازنشستگان کشوری گلستان نیز ، نقش تاثیرگذار راهداری و حمل و نقل جاده در توسعه استان ستودنی دانست و به مسایل موجود در حوزه بازنشستگی کشور و استان پرداخت و گفت که در حال پیگیری این امور از جمله همسان سازی حقوق و پرداخت معوقات و وام ضروری بازنشستگان هستیم.
هومن بزازان معاون دفتر فناوری و اطلاعات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز از مهمانان این مراسم بود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۴ ب.ظ

دیدگاه