دیدار های هفتگی با پیشکسوتان بازنشسته گلستان/ حرکتی پسندیده از سوی صندوق بازنشسگی کشوری استان

البرز گلستان/یکی از سنت های حسنه ای که در شرع اسلام نیز به آن اشاره شده است صله رحم و عیادت از بیماران و دلجویی از آنان می باشد و دراین راستای بازدیدهای هفتگی توسط صندوق بازنشستگی استان گلستان از بازنشستگان گلستانی و دلجویی از آنان توسط جعفری مدیر صندوق بازنشستگی به همراه هئیت مدیره کانونهای بازنشستگان گلستان انجام می شود.

جعفری در این زمینه اظهار کرد:از جمله امور اخلاقی که پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار(ع) به آن سفارش فرموده اند، و یکی از فضایل اخلاق اجتماعی شمرده می شود، عیادت و ملاقات از بیماران است و روایات بسیاری در این باره نقل شده است از جمله امام صادق(ع) می فرماید: «هر کس به عیادت بیمارى برود، هفتاد هزار فرشته او را همراهی کرده و براى او طلب آمرزش می ‏کنند تا هنگامى که به جایگاه خود باز گردد»

مدیر صندوق بازنشسگی گلستان در ادامه افزود:بازنشستگان حق بسیار زیادی برگردن مردم منطقه وکشور عزیزمان دارند که تکریم، حفظ حرمت و کرامت آن ها برهمگان واجب بوده و از ارزش‌های اصیل اسلامی و تکریم سرمایه‌های انسانی می باشد.

جعفری در باره تکریم بازنشستگان و عیادت از آنان گفت:بازنشستگان، گنجینه‌های سرشار از تجربه و تخصص هستند و می‌توانند با برخورداری از تجربه‌های کاری خود که حاصل یک عمر تلاش صادقانه وبی ریا است به جامعه خدمات مفیدی ارائه نمایند.

وی افزود:هرچند که تمایزی نمی توان بین پیشکسوتان قائل بود و همه نیز درجایگاه تکریم واحترام وافر قرار دارند ولی تصمیم برآن گرفته شد که این عیادتها از بازنشستگان و خانواده محترم این عزیزان انجام شود

در این بازدید گروه عیادت دیداری از یکی از پیشکسوت فرهنگی شهرستان کردکوی بنام حاج محمد تقی جوادی بالاجاده در فضای بسیار صمیمانه و دوستانه برگزار گردیده است .

حاج محمد تقی جوادی که مدتی می باشد در بستر بیماری می باشد در این عیادت ضمن تشکر از هئیت بازدید کننده این دیدارها را باعث تقویت روحی خانواده ها و بیماران دانست.

جعفری نیز در ادامه ضمن دعا برای شفای عاجل این پیکسوت این حرکت را در راستای ارتباط عاطفی با بازنشستگان خواند و آن را جدا از مسائل ادارای بعنوان یک وظیفه ذاتی بیان کرد.

photo_2017-01-21_20-46-51

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۴ ب.ظ

دیدگاه