ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از کارخانه کاغذسازی قائمشهر: منابع حقوق بازنشستگان کشوری باید از محل اجرای طرح‌های اقتصادی سودآور تامین شود

کدخبر؛۷۱۵۴۱

البرز گلستان بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از کارخانه کاغذسازی قائمشهر با حضور امام جمعه شهرستان، در استان مازندران انجام شد.

در این بازدید که در روز پنجشنبه ۱۵ تیرماه همزمان با عیدسعید غدیر، از بخش های مختلف کارخانه صنایع کاغذسازی قائمشهر صورت گرفت، مهدی کاملی مدیر عامل شرکت گزارش کاملی از عملکرد سالانه ارائه‌ نمود.

نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی ضمن گفتگوی چهره به چهره با کارکنان این مجموعه و شنیدن مطالب و مشکلات مطرح شده، در مراسم جشن عید غدیر شرکت کرد.
در این مراسم مدیرعامل صندوق بازنشستگی ضمن تبریک عید ولایت، تقدیر و تشکر از همکاران عرصه تولید، افزود:از حاصل دسترنج شما عزیزان و زحمتکشان است، که منابع مالی ماهانه پرداخت حقوق بازنشستگان عزیز میسر می‌گردد. این کارخانه با قدمت حدود ۵۰ سال عمر و احیای مجدد، کارخانه ای که ازآن به عنوان قطب صنعت واقتصاد مازندران یاد می شود؛ اینک دوباره اوج گرفته و با ایجاد اشتغال زایی مستقیم نقش موثری در کاهش وابستگی به منابع دولت ایجاد نموده است.

ترکی گفت :منابع حقوق بازنشستگان کشوری باید از محل اجرای طرح‌های اقتصادی سودآور تامین شود.

وی افزود:تلاش به سمت توسعه و ایجاد زنجیره ارزش در استان مازندران ادامه دارد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد:اگر به دنبال بهره وری هستیم اولویت باید توجه به نیرو و منابع انسانی باشد تا بتوانیم در سال《مهار تورم و رشد تولید 》حضور پررنگ داشته باشیم و منجر به رضایت‌مندی قشر فرهیخته بازنشستگان کشوری گردد.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱:۰۹ ب.ظ

دیدگاه