دکتراسدی مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران استان گلستان در نشست با مشاور عالی مدیر عامل ، مدیریت بازار یابی ییمه دی کشور ومدیربیمه دی استان: بیمه دی استان یکی از مهمترین بازوان بنیاد استان درارائه خدمت به جامعه ایثارگری وتکریم است

کدخبر؛۷۷۸۸۰

البرز گلستان/دکتر جمال اسدی مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران استان گلستان در نشست صمیمی با محمود طاهریان مدیرکل حراست بیمه دی و صفی خانی مدیریت بازار یابی و تبلیغات بیمه دی کشور  محمد کاملی، مدیر بیمه دی استان، ضمن تبریک به مناسبت عید سعید قربان، ارتقای سطح خدمت رسانی بیمه دی به جامعه ایثارگری را ضروری دانست و گفت: بیمه دی یکی از مهمترین بازوان بنیاد استان در ارائه خدمت به جامعه ایثارگری و تکریم این قشر معزز است.

🔻وی رفع دغدغه بیمه‌ای جامعه ایثارگری را یکی از مهمترین اولویت‌های بنیاد عنوان کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا کسانی که جان خود را در راه حفظ نظام نثار کرده‌اند نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

دکتر اسدی افزایش رضایتمندی بیمه شدگان را با وجود تمامی مشکلات یکی از دستاوردهای مهم همکاری بنیاد و بیمه دی و قابل تقدیر دانست و گفت: به نمایندگی از جامعه ایثارگری از خدمات تمامی پرسنل بیمه در اجرای تعهدات تقدیر می‌کنم.

🔻محمود طاهریان مشاور عالی مدیرعامل و مدیرکل حراست بیمه دی، خدمات‌ رسانی به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر را توفیق الهی دانست و افزود؛ جامعه هدف مطالباتی دارد و باید رضایت حداکثری آنها را با وجود منابع مالی اندک فراهم کرد.

وی تصریح کرد؛ با وجود تمامی مشکلات و سختی هایی که در سال‌های گذشته با آن مواجه بودیم تلاش کردیم خدمت رسانی به جامعه ایثارگری دچار خلل نشود.

محمد کاملی مدیر بیمه دی استان گلستان نیز در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بیمه دی استان در سال جاری، مطالبی در خصوص بهبود روند ارائه خدمات به جامعه ایثارگری بیان کرد.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۲ ب.ظ

دیدگاه