موحد مدیر کل بانک مهر اقتصاد گلستان :مهر اقتصاد ۱۴ میلیون مشتری در کشور دارد/ ۱۰۰ میلیارد تومان وام به گنبدی‌ها داده‌ایم

به گزارش گروه اقتصاد پایگاه خبری البرز گلستان مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان گلستان در این مراسم طی سخنانی ضمن خیر مقدم به مدعوین ، با گرامیداشت ایام و اعیاد شعبانیه ، افتتاح این ساختمان جدید شعبه درراستای سیاست های کلی بانک مهر اقتصاد برشمرد و افزود: این بانک در حالی بیست وسومین سال فعالیت خود را پشت سر می گذارد که در حال حاضر با اعتماد و اطمینان مردم و مشتریان عزیز در بین نظام بانکی کشور توانسته جایگاه خوبی را بدست آورد و این مهم ممکن نبود مگر اعتماد مردم که بعنوان مهمترین سرمایه بانک مهر اقتصاد و برای حفظ آن بیش از پیش تلاش شود.

پیمان موحد از شهرستان گنبد بعنوان دومین شهر بزرگ استان یاد کرد و گفت : ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی در منطقه وجود دارد و تا کنون نیز تلاش نموده ایم تا آنگونه که شایسته است پاسخ اعتماد مردم و مشتریان داده شود .

وی افزود : در شهرستان گنبد طی ۵ سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به حدود ۵ هزار نفر از مشتریان بانک مهر اقتصاد پرداخت شده است .

مدیر کل بانک مهر اقتصاد گلستان با تاکید بر اینکه توجه به پایداری ارزش های معنوی از اولویت های مهم این بانک بوده و اظهار کرد: بانک مهر اقتصاد با تکیه بر مشتری مداری و جلب رضایتمندی توانسته ۱۰ درصد منابع بانکی استان و نیز ۵ درصد از سهم بانکی در کشور را بخود اختصاص دهد.

وی افزود: مهر اقتصاد در مجموع با ۱۴ میلیون مشتری در کشور بعنوان بانکی پیشرو در بانکداری اسلامی فعالیت داشته و به این باور هستیم که اگر خدمات و تسهیلات بصورت واقعی در مصارف متناسب با عقود مصرف شود قطعا علاوه بر ترویج بانکداری اسلامی شاهد اقتصاد پویایی نیز خواهیم بود .

موحد افزود :بانک مهر اقتصاد با بیش از دو دهه تجربه و اعتماد مردم اکنون با ۷ هزار نفر پرسنل و ۸۰۰ شعبه در سراسر کشور تلاش دارد تا  بعنوان یک اولویت مهم درآینده ای نزدیک در جمع ۵ بانک برتر کشور قرار گیرد که با سرمایه انسانی موجود در بانک ، اعتماد مردم و ارائه خدمات متناسب با نیاز بی شک این امر هم بزودی تحقق خواهد یافت .

001

مردم سپرده و سرمایه خود را به مجموعه ای بسپارند که مورد اعتماد آنهاست

حجت الاسلام سبحانی امام جمعه شهرستان گنبد در مراسم افتتاح شعبه طالقانی بانک مهر اقتصاد ضمن تبریک اعیادشعبانیه بخصوص میلاد حضرت امام زمان (عج) بهره برداری از این ساختمان جدید را زمینه ای برای ارائه خدمات بهتر به اقشار مختلف مردم از سوی این بانک دانست و افزود: فعالیت اقتصادی بخصوص در بانک ها باید با دقت و حساسیت همراه باشد و مردم نیز باید سعی کنند سپرده های خود را نزد بانک های معتبر سرمایه گذاری کنند  که البته در این مورد نیزبسیاری از بزرگان توصیه های موکدی داشته اند که اموال خود را به دست کسانی بسپارید که مورد اعتماد و اطمینان شما هستند .

وی گفت : بحمد ا… بانک مهر اقتصاد با سابقه طولانی از مجموعه های ارزشی است و در شهرستان هم توانسته منشاء خدمات و کارهای خوبی باشد .البته باید تلاش شود تا در ارائه خدمات از سوی این بانک و سایر بانکها همه مردم بخصوص محرومین و اقشار آسیب پذیر مورد توجه جدی قرار گیرند .

امام جمعه گنبد در ادامه با تاکید بر اینکه همه باید در انجام تعهدات خود جدی باشند افزود: اگر بخواهیم دارای اقتصاد پویا و پر تحرک باشیم باید همه کسانی که تسهیلات دریافت می کنند در باز پرداخت آنهم در موعد مقرر اقدام کنند تا این چرخه فعالیت مستمر داشته و سایر افراد نیز بتوانند ضمن دریافت بموقع تسهیلات از خدمات آن بهره مند شوند .002

بانک مهر اقتصاد نقش بسیار خوبی در رونق اقتصاد مقاومتی و اشتغال داشته است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبد در مراسم بهره برداری و افتتاح شعبه طالقانی بانک مهر اقتصاد شهر گنبد، با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت : افتتاح شعبه جدید این بانک تلاشی در جهت بهبود خدمت رسانی به مردم از سوی مجموعه ارزشی می باشد که در جهت مشتری مداری بعنوان یکی از الویت های مهم این بانک انجام شده است .

وی گفت : تلاشهای بسیار خوبی در جهت کمک به نیروهای بسیجی از سوی این بانک انجام شده که لازم میدانم از حمایت های موحد مدیر کل بانک مهر اقتصاد گلستان صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و برای همه همکاران آرزوی توفیق نماییم .

فرمانده سپاه گنبد اظهار کرد: نقش بانک مهر اقتصاsد در رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال و از همه مهمتر حمایت و تلاش در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان گنبد بسیار پر رنگ و موثر بوده و خدمات بسیار خوبی نیز به اقشار مختلف داشته است .

فرمانده سپاه گنبد در ادامه با اشاره به اینکه این بانک خدمات گسترده ای به اقشار مختلف بخصوص محرومان جامعه دارد خاطر نشان کرد: از مشتریان شاخص و فعالان اقتصادی شهرستان گنبد و استان تقاضا داریم تا با تقویت ارتباط و همکاری خود با بانک مهر اقتصاد ضمن همراهی بیشتر و تزریق منابع قرض الحسنه و سپرده در راستاسی تقویت و ترویج بانکداری اسلامی در ارائه خدمات بخصوص در تحقق اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقمام معظم رهبری می باشد گام برداشته و در این راه مشارکت نمایند

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۴ ق.ظ

دیدگاه