مهندس قزلسفلو مدیر کل منابع طبیعی گلستان خبرداد: افتتاح شش پروژه عمرانی دهه فجرسال ۹۵استان با اعتباری بالغ بر ۷/۶۷۵/۰۰۰/۰۰۰میلیون ریال

البرز گلستان/ از سوی مهندس قزلسفلو مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان پروژه ها و برنامه های دهه فجر ۹۵ را اعلام شد.

وی در این راستا گفت:شش پروژه عمرانی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان گلستان با اعتبار ۷۶۷۵۰۰۰۰۰۰میلیون ریال(معادل هفتصدوشصت و هفت میلیون و پانصدهزارتومان) در دهه فجر سال جاری افتتاح میگردند.

مهندس قزلسفلو در ادامه افزود:پروژه های عمرانی افتتاحی در حوزه آبخیز، مرتع و ترسیب کربن میباشند و عبارتند از:

۱- پروژه “سازه سنگ و ملات حوزه شوراب” در روستای چهارباغ حوزه شهرستان گرگان به حجم ۸۰۰مترمکعب با اعتبار چهارهزارمیلیون ریال از محل اعتبارات ملی که با افتتاح آن دویست خانوار بصورت مستقیم از آن بهره مندخواهند گردید.

۲-پروژه” علوفه کاری اراضی” در حوزه شهرستانهای مینودشت، گالیکش و رامیان در سطح ۱۴۰هکتار با اعتبار پانصدمیلیون ریال از محل اعتبارات استانی که باعث بهره مندی ۳۸۰خانوار خواهدگردید.

۳- سه پروژه “تولیدنهال مرتعی” در حوزه مراتع گنبد ، آق قلا و آزادشهر به تعداد۴۹۵ هزاراصله با اعتبار سه هزار و پنجاه میلیون ریال از محل اعتبارات استانی که باعث بهره مندی ۹۰۰خانوار خواهدگردید.

۴- پروژه کاشت گیاهان دارویی در روستای کاشیدار و وامنان حوزه شهرستان آزادشهر به تعداد۲۵۰۰ اصله از محل اعتبارات ملی که باعث بهره مندی ۴۰۰خانوار خواهد گردید.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱:۰۷ ب.ظ

دیدگاه