مهاجر معاون سیاسی، امنیتی استاندار گلستان درنشست شهرداران استان :در حوزه‌های فرهنگی ، فضاسازی شهری و المان سازی شهرداری‌ها همواره پیش‌قدم بوده‌اند/ تقدیر از شهردار کردکوی بعنوان شهردار موفق و نمونه استان

کدخبر:۷۷۵۵۷

البرز گلستان 🔸سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست شهرداران استان اظهار داشت:
🔻کمتر مجموعه‌ای مانند شهرداری به شکل مستقیم با مردم مواجه است، عمل‌کرد شهرداری نقش مهمی در رضایت عمومی یا نارضایتی مردم از نظام دارد.
🔻ارتباط مستقیم با مردم به واسطه درخواست‌ها و دغدغه‌های بسیاری که دارند دشوار است، این‌که چگونه با خوش‌رویی و حسن خلق و با صبوری، سعه صدر با مردم برخورد نمایید و پاسخ‌گو باشید، ویژگی شهردار موفق است.
🔻در حوزه‌های فرهنگی و مناسبتی، در فضاسازی شهری، المان سازی و استفاده از نمادهایی که برگرفته از آموزه‌های دینی و انقلابی ما است، شهرداری‌ها هم‌واره پیش‌قدم بوده‌اند که توقع و انتظار نیز همین است.
🔻حذف نام و فرهنگ ایرانی اسلامی، اعتقادی و شهدایی از شهرها، محله‌ها و کوچه‌ها، خواست دشمن است، شهرداران و شوراهای انقلابی استان، توجه به اعتقادات دینی و انقلابی را هم‌واره سرلوحه خود دارند که جای تشکر و قدردانی دارد.
🔻ایجاد نشاط اجتماعی و شور و سرور در شهرها با اجرای برنامه‌های مناسبتی شاد و مفرح انتظاری است که از شهرداری‌ها توقع است و تا کنون نیز این‌گونه عمل شده است.
🔻عمل‌کرد و مشارکت شهرداری‌ها در مقابله با آسیب‌های اجتماعی و دغدغه شهرداران در این حوزه ستودنی است، مطمئنا همراهی شهرداری‌ها با ارگان‌ها ذی‌ربط در حوزه آسیب‌های اجتماعی در اثر گذاری بیشتر برنامه‌ها و طرح‌ها بسیار مفید خواهد بود.
🔻هدف کمیسیون تخلفات استانداری، ستاندن حق و حقوق مردم است، در عین حال تلاش می‌کنیم تحت تاثیر حواشی و شیطنت‌های بدخواهان و سودجویان قرار نگیریم و از زحمات و تلاش‌های صادقانه شهرداران صیانت نماییم.
🔻فضای اتحاد و هم‌دلی که توسط دکتر زنگانه استاندار معزز در استان عملیاتی شده را در شهرهای خود جاری نمایید و اجازه ندهید اختلاف سلیقه‌های جزئی بین شما و فرماندار و یا سایر مدیران را خراب نمایند، در این صورت مردم هستند که متضرر می‌شوند.
🔻مسئولیت امانتی است که توسط مردم به ما سپرده شده است و مردم از ما توقع کار دارند، پرداختن به حواشی و یقه گیری مطلوب و در شان نظام اسلامی و مردم شریف و انقلابی نیست.

در این نشست سهردار کردکوی دکتر ابراهیم جرجانی بعنوان شهردار موفق و نمونه تقدیر شد

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۶ ق.ظ

دیدگاه