دکتر کمانگری مدیرکل بیمه سلامت گلستان در آیین تجلیل از پزشکان و رابطین بیمه سلامت:نزدیک به ۸۸۰هزار نفردر استان تحت پوشش بیمه روستایی و رایگان قرار دارند

صبح گلستان /مراسم تجلیل از پزشکان و رابطین بیمه سلامت استان گلستان همزمان با هفته بیمه سلامت با حضور دکتر فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی و دکتر کمانگر مدیر کل بیمه سلامت و دکتر زینلی معاون مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در سالن اجتماعات بیمه سلامت استان برگزار شد.
دکتر کمانگری در این نشست اظهار کرد: امروز مراسم تقدیر از پزشکان و کارکنان می باشد.
وی افزود:امروز بیش ازیک میلیون ۵۰ ۱هزار نفر تحت پوشش می باشد و نزدیک ۸۸۰هزار نفر تحت پوشش بیمه روستایی می باشند که رایگان می باشد.
وی افزود:بیماران خاص شامل ۵گروه می باشند که حدود۱۷۸۰ نفر می باشد که کلیه خدمات به آنان بصورت رایگان می باشد.
دکتر کمانگری سپس گفت:بیش از ۲۱هزار دفترچه همپوشانی در استان رفع شده‌است و ۲۶۴پزشک در مراکز درمانی تحت پوشش می باشد .
مدیر کل بیمه سلامت در ادامه گفت: الان پرداخت های سازمان خیلی خوب شد وبحث الکترونیک به صورت اتوماتیک پرداخت می شود و عمده پرداخت ها در ۱۴ و ۲۸ هر ماه پرداخت می شود.
وی گفت:در بحث کرونا تا مهر ماه کل هزینه ارسالی از دانشگاه نزدیک به ۸۵ میلیارد بود و پرداخت شدو گلستان در سطح کشوری نسبت بالاتری دارد.
وی گفت:از آبان ۹۹ میزان هزینه سرپایی یک میلیارد تومان پرداخت شد.
دکتر کمانگری گفت:در بحث الکترونیکی اولین کار از حوزه دانشگاه دولتی شروع شده است.
وی گفت شفافیت در کارها با الکترونیکی شدن بسیار بالا می باشد.
وی گفت اهداف در بیمه سلامت منطبق با اهداف وزارت بهداشت و درمان می باشد و سازمان بیمه گر پایه می باشیم و استحقاق سنجی بیمه ای در مراکز انجام می شود.
کمانگیری سپس گفت: نسخه پیچی در بخش خصوصی از ایران شروع شده و الان سامانه بسیار خوب شده است و بروز شده و پنل های ورودی بروز شده است و از اول دی هیچ سند براساس دفترچه کاغذی پرداخت نمی شود و در صورت پیگیری جرم می باشد.
وی گفت: ۵۹۸ پزشک با ما قراداد سامانه ای دارند و ۴۱۳ مرکز نیز نسخه پیجی الکترونیکی را انجام می دهند
وی افزود: در نسخه پیچی الکترونیکی و بخش خصوصی رتبه ۳ را داریم. تمام خدمات بیمه شده در سامانه از پزشکان تا داروخانه ثبت می شود.
دکتر کمانگری افزود:۵۲۲۷ نفر تا کنون به این سامانه مراجعه کرده و کد رهگیری می گیرن
سامان ثبت شکایت بر اساس زمان بندی انجام می شود

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۸:۵۹ ب.ظ

دیدگاه