بهانه‌ی روز ملی هنرهای نمایشی انجام شد :دیدار انجمن هنرهای نمایشی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان

کدخبر:۵۹۹۸۹

البرزگلستان/

گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، به بهانه‌ی روز ملی هنرهای نمایشی و تبریک نوروز باستانی، اعضای هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در فضایی صمیمی دیدار و گفت‌وگو کرد و در خصوص طرح‌ها و برنامه‌ها برای سال جاری به بحث و تبادل‌نظر نشستند.

در این نشست محمد رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن تبریک عید نوروز و روز ملی هنرهای نمایشی و قدردانی از تلاش‌ها و افتخارآفرینی‌های اهالی نمایش علی‌رغم شرایط کرونایی در کشور؛ گفت: ظرف هنرهای نمایشی برای روشنگری، دانش‌افزایی و تحول در جامعه بسیار توانا است و با شناخت ذائقه مخاطبان و توجه خاصه به مردم می‌تواند ضمن امیدبخشی منجر به حرکت جامعه شود.

وی با اشاره به اینکه از بدو خلقت (آدم و حوا) و در طول تاریخ شاهد جلوه‌هایی از هنر نمایش بوده‌ایم، گفت: برای رشد و تعالی هنرنمایش در جامعه همه ما سهیم هستیم و با شناخت، اندیشه درست، هم‌اندیشی و هم‌افزایی و رصد، تبیین و پیشنهاد اولویت‌ها در سال ۱۴۰۱ از سوی انجمن هنرهای نمایشی استان، در میدان عمل اقدامی برای نمایش استان و به طبع آن برای مخاطبانش انجام دهیم.

رعیت با تأکید بر تفکر تشکلی و تلاش برای ارتقا کیفی آثار و توجه به نسل جوان و معرفی افراد شاخص بخصوص در این گروه سنی، گفت: در اردیبهشت‌ماه میزبان کمیسیون فرهنگی مجلس هستیم و امیدوارم انجمن هنرهای نمایشی استان همچنین دیگر انجمن‌های فرهنگی و هنری با بهره‌مندی از خرد جمعی و … طرح‌ها و پیشنهادهای توسعه‌بخشی را برای آن روز ارائه کنند.

گفتنی است، در این نشست هر یک از اعضای هیات مدیره؛ دغدغه‌ها و پیشنهادهای خود را مطرح کردند. همچنین در این جلسه درباره نشست‌ها، جشنواره‌ها و دوره‌های آموزشی پیش‌بینی‌شده بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۶:۴۶ ب.ظ

دیدگاه