حمید شکری خانقاه استاد حوزه مدیریت استراتژیک و روابط عمومی نوین:نداشتن نقشه راه، محافظه کاری، نداشتن استاندارد حرفه ای، نبود شاخص کیفی باعث ناکار آمدی روابط عمومی ها
کدخبر:۵۷۹۷۷
البرز گلستان/ حمید شکری خانقاه در نخستین جلسه مجازی دوره روزنامه نگاری در خراسان جنوبی با بیان اینکه کارمند نباشید، مدیر حرفه ای و متخصص باشید افزود: دو بال روابط عمومی، اطلاعات و ارتباطات هستند.
وی به ناکارآمدی روابط عمومی ها در ایران اشاره کرد و گفت: نداشتن نقشه راه، محافظه کاری، نداشتن استاندارد حرفه ای، نبود شاخص کیفی، نداشتن اعتبار و بودجه مستقل، عدم ساختار تشکیلاتی منسجم و بدون الگو بودن باعث ناتوانی روابط عمومی ها میشود.
نویسنده کتاب برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی با بیان اینکه اولویت اطلاع رسانی و خبری محض، یکی از علل ناکارآمدی روابط عمومی هاست، افزود: نداشتن نقشه راه و سبک واحد کلیشه گرایی، وظیفه محوری و تمرکز بر اجرا، عدم انسجام و پراکندگی، تعارض و کشمکش های داخلی و رسانه ای از دیگر علت های ناکارآمدی روابط عمومی هاست.
دکتر شکری خانقاه تاکید کرد: متهمان اصلی در این خصوص مدیران ارشد، مدیران روابط عمومی غیرحرفهای، متولیان ناکارآمد روابط عمومی و سیستم مکانیکی و غیر ارتباطی سازمان است.
انتهای پیام
نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۵:۵۱ ب.ظ