دکتر خواجه مظفری مدیر کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی گلستان: به مناسبت روز کار وکارگر ۲۱۰ برنامه دراستان با ۱۵ برنامه شاخص اجرا می شود

کدخبر:۷۷۱۵۱

البرزگلستان:نشست خبری دکتر حسینعلی خواجه مظفری مدیرکل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان گلستان به مناسبت هفته کار وکارگرگفت:هفته کار و کارگر از ۵اردبیهشت الی ۱۱ اردیبهشت به نام روز کارگر نانگذاری شده و در استان ۲۱۰ برنامه  با ۱۵ برنامه شاخص اجرا می شود.

وی افزود:غبار روبی‌ مزار شهدا. دیدار بانماینده ولی فقیه.دیدار با خانواده شهدا و کارگران آسیب دیده از برنامه های هفته کار می باشد.

خواجه مظفری  گفت :۹۰درصد کارکاهها مراسمات و مسابقات برای کارگران می گیرند  و مسابقات ورزشی در آنجا انجام می شود و سرانه ورزشی کارگران ۷سانتی متر می باشد. و برای ۲هزارنقر در ۹ کارگاه سرانه ورزشی به ۱متر ۷سانتی متر رسیده است.

مدیر کل تعاون در ادامه بیان کرد:اردوی راهیان پیشرفت با حضور دانش آموزان در محل کارگاهاجهت آشنایی با تولیدی ها همانجا انجام می شود. وتعداد دادنامه ۴۵۰۰ فقره می باشد که ۱۲۰۰فقره حل شده که حدود ۳۰درصد می باشد. ودر کشورکسب رتبه سوم در رسیدگی به پرونده های کارگری داریم.

وی افزود:حدود۷۵۳۹ مورد بازرسی از کارگاهها بوده و۴۸۳۱ مورد کارگاه پر خطر  بازرسی از کارگران داشته که ۳۱ درصد خطر کمتر شده.

خواجه مظفری گفت:تعداد درخواست بازنشستگی بیش از موعد ۱۰۵۶مورد بوده است.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۷ ق.ظ

دیدگاه