درخواست آذری مدیرکل فرودگاه‎های گلستان از نمایندگان آژانس‎های هوایی استان: با حمایت از پرواز های داخلی و خارجی به توسعه استان کمک کنید

رامین آذری:هر فرودگاه موتور جهش و محرکه هر استان می باشد

البرز گلستان/رامین آذری  مدیرکل فرودگاه‎های استان گلستان امروز با نمایندگان شرکت هواپیمایی قشم‎ایر و دفاتر فروش آژانس‎های هوایی گلستان  گفت:اولویت اوّل ماموریت ما افزایش پرواز و مقاصد پرواز است.

وی افزود:در خصوص افزایش پرواز استارت تهران به گرگان و بالعکس زده شده استو الان ظرفیت خالی در پرواز ها داریم و ما بدنبال آن هستیم  که پروازهای پایداری را از استان گلستان به زاهدان برقرار کنیم.

مدیرکل فرودگاه‎های استان گلستان سپس تصریح کرد: با کمک همکاران این مسیر را دنبال می‎کنیم و امیدواریم که در پروازها افزایش داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شرکت آسمان چند پرواز خود را از فرودگاه گرگان باطل کرده، گفت: با توجه به پروازهای نجف و به علت کمبود ناوگان برخی پروازها باطل شده است.

مدیر کل فرودگاه‎های استان گلستان اظهار کرد: نخستین پرواز گرگان- زاهدان را با قشم‎ایر در هفته گذشته انجام دادیم و امیدواریم ظرفیت خوبی به وجود بیاید و این پرواز پایدار باقی بماند.

مسیرهای  هوایی مانند بندرعباس و استانبول به توافق رسیده ایم

آذری تاکید کرد: برای مسیرهای  هوایی مانند بندرعباس و استانبول به توافق رسیده ایم و در این راستا شنبه آینده یک شرکت ازترکیه برای photo_2016-11-13_19-34-25برقراری پرواز گرگان-استانبول و تعیین قیمت به گرگان می‎آید وتعداد ظرفیت ۹۵صندلی می باشد.

وی افزود:در صورتی که نتوانیم این پرواز را در گرگان چارتر کنیم و  شرکت‎های هوایی تهران درخواست چارتر آن را دارند.

سه دلیل مقرون به صرفه برای پرواز استانبول می باشد

مدیر کل فرودگاه‎های استان گلستان در زمینه قرارد پرواز استانبول با بیان سه دلیل گفت : به سه علت پرواز گرگان به استانبول مقرون به صرفه است۱- تجارت چمدانی که بیش از ۱۵ هزار پوشاک فروش در سطح استان برای خرید و بخش نیاز به این پرواز دارد.۲- این فرودگاه روی ظرفیت استان مازندران و گلستان می تواند حساب باز کند.۳-گردشگری شهر استانبول شناخته شده است و فعلا ترکیه برای استانبول ویز ا نمی خواهد.

وی با بیان اینکه به دنبال راه‎اندازی مسیر پروازی بندر عباس هستیم، گفت: برای راه‎اندازی مسیر پروازی بندرعباس چند شرکت پیشنهاد دادند که امیدواریم به توافق در این زمینه برسیم و پرواز گرگان-بندرعابس و بندر عباس- گرگان را راه‎اندازی کنیم.

آذری با بیان اینکه هر فرودگاه موتور جهش و محرکه هر استان می باشد.

تبلیغ بزرگترین مشکل پرواز

وی در باره وضعیت فرودگاه کلاله افزود: فرودگاه کلاله در جذب  قابل توجهی درمسافر  ندارد و در روزهای شنبه و چهار شنبه برای پایداری این فرودگاه شرکتها کمک کنند.

رامین آذری  گفت : شما می توانید به توسعه استان کمک کنید و شما یکی از اضلاع این مثلث هستید که می توانید به این پرواز ها کمک کنید.

وی قیمت را مشکل پرواز ندانست بلکه یکی از مشکلات پرواز مشکل تبلیغ پرواز نام برد.

در خاتمه هر یک از نمایندگان شرکت ها مشکلات خود را در زمینه پرواز و چارتر کردن آن بیان کردند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۴:۱۴ ب.ظ

دیدگاه