حقی دادستان گلستان درهم اندیشی شرکت توزیع برق با دادگستری :ما آمادگی کامل داریم از صنعت برق حمایت کنیم

البرز گلستان/همایش هم اندیشی شرکت توزیع برق گلستان با دادگستری و دادستان و قضات ویژه استان  همایش با حضور مهندس نصیری مدیرعامل توزیع برق گلستان هاشمیان رئیس کل دادگستری استان حقی دادستان و جمعی از قضات سراسر استان و مدیران توزیع برق شهرستانها در سالن همایش نیروی انتظامی برگزار گردید.

سید مصطفی حقی دادستان استان در این هم اندیشی اظهار کرد : برق امروز در اختیار مردم است  ودرراستای جلو گیری ازتخلفات برق  معاونت پیشگیری از جرم جلسات متعددی گذاشته است.

وی ضمن بیان اینکه هر کاری نیاز به فرهنگ سازی دارد گفت : در گذشته اگر کسی کمربند ایمنی می بست و یا کلاه ایمنی می گذاشت شاید اورا مسخره می کردند. ولی آنقدر روی نسل های جدید و کوچکتر کار و آموزش  شده است  بچه ها الان همیار پلیس شده اند و به افرد خانواده در داخل خودرو تذکر می دهند.

حقی خاطر نشان کرد: ما الان در حال طی کردن یک گذار اجتماعی هستیم و شرکت توانیر و نیرو باید بیشتر کار فرهنگی کند.

وی افزود:  ماده قانونی می گوید اگر کسی استفاده غیر مجاز  از انرژی کرده باشد علاوه بر جبران خسارات تا دو برابرخسارت باید جریمه بدهد.

حقی گفت :الان در بعضی ار مناطق ییلاقی بد لیل تخلف تمامی وسایل و لوازم زندگی خود را از برق غیر مجاز استفاده می کنند.

وی با اشاره بر اینکه وضع و اجرای قانون بر اساس ترحم می باشد تاکید کرد:  ما در وضع قانون مشکل داریم و در اجرا نیز ضعیف هستیم  لذاباید کلان اندیشی و کلان بینی کرد و سعی شود از طریق نمایندگان مجلس و توجیه آنان قوانین در این زمینه تغییر پیداکند.

سید مصطفی حقی دادستان استان گلستان در خاتمه افزود: ما آمادگی کامل داریم از صنعت برق حمایت کنیم زیر صنعت برق یک صنعت زیر بنایی می باشد

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۱۰ ب.ظ

دیدگاه