مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان خبرداد: تشکیل انجمن صنفی کارفرمایی سرمایه گذاران مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان

انجمن صنفی کارفرمایی سرمایه گذاران مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی گلستان تشکیل شد

البرز گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از تشکیل انجمن صنفی کارفرمایی سرمایه گذاران مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان خبرداد و گفت: این انجمن با هدف پیگیری مطالبات صنفی سرمایه گذاران این بخش تشکیل شده است.
“مهدی میقانی” روز شنبه در جلسه هم اندیشی با سرمایه گذاران مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان در سالن جلسات اداره‌کل متبوع افزود: این انجمن از سرمایه گذارانی که دارای موافقت اصولی در این بخش هستند، تشکیل شده تا صنفی همگن،مطالبه گر و متعهد در این بخش داشته باشیم.
وی با بیان اینکه این انجمن بازوی مشورتی در جهت تحقق اهداف مجتمع های خدماتی رفاهی خواهد بود، ادامه داد: با تشکیل این انجمن، نماینده ای تعیین شده که شکل گیری قانونمند و همگرایی و ارتباط با کانون های کشور را پیگیری کند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: درحال حاضر در استان ۴۹ موافقت اصولی برای ساخت مجتمع های خدماتی رفاهی صادرشده که ۱۶ مورد به بهره‌برداری رسیده و ۱۰ مورد در حال ساخت و ۲ مورد نیز در مرحله استعلام قرار دارد.
رئیس کانون تشکل های معلولان کشور نیز در این جلسه حضور داشت و جهت مناسب سازی و مبلمان و ساخت این مجتمع ها مواردی را یادآور شد.

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱ ب.ظ

دیدگاه