برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان/ دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود.

کدخبر:۷۷۱۴۱

برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان/ دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود.

 

البرز گلستان 🔸آزمون سراسری ۱۴۰۳ در نوبت اول همزمان با سراسر کشور، روزهای پنج‌شنبه ششم و جمعه هفتم اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار می‌شود.

🔸دکتر محمدرضا داداشی، نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در خصوص این خبر افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۳ صبح روزهای ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه میزبان متقاضیان رشته‌های علوم انسانی و علوم تجربی می‌باشد.

 

🔸وی ادامه داد: این آزمون با رقابت بیش از ۲۷ هزار نفر داوطلب در سطح استان گلستان در پنج گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی، برگزار می‌شود که دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد علی آباد، واحد آزادشهر، واحد گنبد و بندرگز نیز مجری برگزاری این رقابت مهم می‌باشند.

 

🔸نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان به تغییر نوبت‌های برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی نسبت به سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در نوبت صبح پنج‌شنبه، گروه آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی در نوبت عصر پنج‌شنبه و علوم تجربی در نوبت صبح جمعه به رقابت خواهند پرداخت.

 

🔸دکتر داداشی با اشاره به برگزاری همزمان آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو/معلم سال ۱۴۰۳ و تفاوت برگزاری آن نسبت به سال‌های گذشته افزود: امسال متقاضیان ورود به دانشگاه فرهنگیان علاوه بر دفترچه سوالات عمومی و تخصصی، یک دفترچه ویژه دریافت کرده که حاوی سوالات دروس (هوش و استعداد معلمی) و نیز (تعلیم و تربیت اسلامی) خواهد بود.

 

🔸ایشان افزودند: کارت ورود به جلسه از ۲ اردیبهشت از طریق تارنمای سازمان سنجش در دسترس داوطلبان قرار گرفته و باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه، از روز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در دو نوبت صبح و عصر، در محل دانشگاه منابع طبیعی گرگان فعال خواهد بود لذا داوطلبان، در صورت لزوم می‌توانند به این دانشگاه مراجعه کنند.

 

🔸ایشان تاکید کرد: لازم است داوطلبان عزیز در زمان مقرر با همراه داشتن کارت ورود به جلسه، کارت ملی یا شناسنامه، مداد نرم و پاک‌کن در محل برگزاری آزمون حضور داشته باشند. همچنین همراه داشتن هرگونه وسیله‌ی اضافه مثل کیف، موبایل، ساعت هوشمند، ماشین حساب و هر نوع نوشیدنی و خوراکی و … در جلسه آزمون ممنوع است.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۰ ب.ظ

دیدگاه