روح الله صلبی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان خبرداد:تا کنون ۳۵۰۰ نفر از اصناف استان نسبت به اخذ مجوز الکترونیکی و تبدیل مجوزهای کاغذی خود به مجوزهای الکترونیکی اقدام کردند

کدخبر:۷۷۰۳۱

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان گفت :تا کنون ۳۵۰۰ نفر از اصناف استان گلستان نسبت به اخذ مجوز الکترونیکی و تبدیل مجوزهای کاغذی خود به مجوزهای الکترونیکی اقدام کردند.
صلبی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی با بیان افزود :
🔹بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی و کاغذی تا پایان اردیبهشت ماه باید تبدیل به مجوزالکترونیکی (شناسه‌ یکتا) شوند و کسب وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می شوند.
🔹همچنین با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب وکارهایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهد شد.
🔹لذا متقاضیان می توانند ️با گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.
صلبی با بیان اینکه جلسات متعددی با اصناف و روسای صنعت و معدن و تجارت شهرستان ها و فرمانداری ها برگزار شده و اطلاع رسانی لازم نیز صورت گرفته است .
امید است با اقدامات انجام شده و همکاری اصناف و اتحادیه ها روند صدور مجوزهای الکترونیکی سرعت گیرد.

وی افزود:با اجرای این طرح کلیه مجوزهای کاغذی اصناف جمع آوری و فرایند مجوزها و تمدید اون سیستمی انجام می‌شود.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۴ ب.ظ

دیدگاه