مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان از پرداخت تسهیلات خوداشتغالی وکارفرمایی به ۵۴۵ نفرخبرداد

طی ۹ ماه جاری صندوق کارآفرینی امید گلستان به ۵۴۵ نفر تسهیلات خوداشتغالی پرداخت کرد
البرز گلستان/مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان از پرداخت ۱۴۴ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال تسهیلات طی ۹ ماه جاری در استان خبر داد و گفت: صندوق کارآفرینی امید گلستان امسال تاکنون به ۵۴۵ نفر تسهیلات خوداشتغالی و کارفرمایی پرداخت کرده است.
به گزارش صندوق کارآفرینی امید استان گلستان، حسن پهلووری ظهر امروز با اشاره به اختصاص ۲۰۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به استان گلستان افزود: اولویت پرداخت تسهیلات اشتغال به طرح‎هایی تعلق خواهد گرفت که در مناطق روستایی و محروم هستند.
وی با اشاره به اینکه ۹۰٫۵۳ درصد اعتبارات اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید گلستان پرداخت شده است، گفت: ۳۲ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال جذب مناطق محروم و روستایی شهرستان گرگان شد که معادل ۱۳۵٫۳۵درصد پرداخت تسهیلات اشتغال را شامل می‎شود.
پهلووری از اختصاص ۵۵ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‎های خوداشتغالی به شهرستان‎های فعال و روستاهای استان خبر داد و بیان کرد: با پیگیری‎هایی که صورت گرفت مجموع اعتبارات استان به ۲۰۷ میلیارد ریال در حوزه اشتغال و ۵۶ میلیارد ریال در بخش ازدواج افزایش یافت.
وی افزود: ۱۲۶ نفر در بخش‎های خوداشتغالی، پشتیبان، کارفرمایی و برند متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال در شهرستان گرگان بودند.
پهلووری گفت: ۱۴ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال تسهیلات خوداشتغالی و ۱۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال تسهیلات کارفرمایی و برند به متقاضیان تسهیلات در مناطق محروم روستایی و شهرستان گرگان پرداخت شد.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان با اشاره به اینکه ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان اشتغال که در سال ۱۳۹۳ در سفر هیأت دولت به گلستان درخواست دریافت تسهیلات بودند اعطاء می‎شود، اظهار کرد: این تسهیلات با رعایت اولویت تقاضا قابل پرداخت خواهد بود.
به گفته وی؛ صندوق کارآفرینی امید در سفر هیأت دولت به استان گلستان در گذشته نیز ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات در حوزه اشتغال و وام ضروری پرداخت کرد و مجموع اعتبارات سفر به ۸۵ میلیارد ریال افزایش یافت.
پهلووری توانمندسازی جامعه و حمایت از کسب و کارهای خرد را یکی از ماموریت‎های صندوق کارآفرینی امید برشمرد و گفت: تلاش ما این است تا با توجه به نیازهای منطقه و شناسایی افراد واجد شرایط نسبت به تقویت فعالیت‎های کارآفرینانه در نقاط محروم و روستایی اهتمام کنیم.
وی شبکه‎سازی کسب و کارهای بازار محور را اولویتی مهم خواند و افزود: ارائه تسهیلات صندوق با هدف تقویت خوشه‎بندی و زنجیره‎های ارزش برای پایداری کسب و کار پرداخت می‎شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۹ ق.ظ

دیدگاه