رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان از برپایی نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی در ۵ شهر استان خبرداد

کدخبر:۶۸۶۵۳

البرزگلستان دکتر برزعلی رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در برنامه زنده تلویزیونی حرف حساب:

نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی در ۵ شهر استان گلستان برپا خواهد شد


به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان، امشب ۲۰ اسفند ماه ساعت ۲۱ دکتر برزعلی رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در برنامه زنده تلویزیونی حرف حساب سیمای مرکز گلستان حضور یافت.

در این برنامه تلویزیونی که به موضوع ساماندهی و نظارت بر بازار شب عید اختصاص داشت، دکتر برزعلی رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: در سازمان جهادکشاورزی استان در تهیه، تامین و توزیع کالاهای اساسی توانستیم اقدامات و برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره نحوه قیمت گذاری افزود: در قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان که در سال ۱۳۸۸ به تصویب رسید مقرر شد که مسوولیت بحث قیمت گذاری به سازمان صمت واگذار شود.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در ادامه با اشاره به تخصیص مقادیر قابل توجه گوشت قرمز گفت: ذخایر متناوبی از مرغ و گوشت قرمز را برای ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز تهیه و تامین کرده ایم.

دکتر برزعلی گفت: استان گلستان در برنامه ریزی هوشمند کردن کالاهای اساسی ، گوشت قرمز، گوشت مرغ در کشور پیشرو است.

وی با اشاره به اینکه در بحث گوشت قرمز و مرغ منجمد توزیع مناسب و شفاف داشتیم افزود: نمایشگاه های عرضه کالاهای اساسی در شهرهای گرگان، گنبدکاووس، بندرگز، بندرترکمن و علی آبادکتول پیش بینی شده که با تخفیف مناسبی نسبت به بازار در خدمت مردم استان هستند.
در این برنامه کرامتی معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صمت به صورت تلفنی و حسام مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در برنامه حضور داشتند.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۷ ق.ظ

دیدگاه