محمدتقی قزل‌سفلی فرماندار مینودشت :دستگاه‌های اجرایی مینودشت تاکنون ۶۰ پرونده با نیاز مالی ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تشکیل دادند.

کدخبر:۶۵۰۲۹

فرماندار مینودشت  گفت که از محل ۴ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی پیش‌بینی شده برای این شهرستان در جریان سفر ۱۳ اسفند سال قبل رییس جمهور و برخی اعضای هیات دولت به این استان تاکنون ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال معادل ۶۳.۵ درصد جذب شد.

البرز گلستان محمدتقی قزل‌سفلی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: منابع بانکی پیش بینی شده برای مینودشت از محل مصوبات سفر سال قبل رییس جمهور به گلستان در راستای تکمیل طرح‌های تولیدی و اشتغالزایی نیمه فعال و راکد و یا راه‌اندازی طرح‌های جدید و تحقق رشد هشت درصدی اقتصادی در سه بخش کشاورزی، صنعت و خدمات بوده است.

وی افزود: پس از ابلاغ این تسهیلات، دستگاه‌های مختلف اجرایی و خدماتی شهرستان مینودشت نسبت به شناسایی طرح‌های نیمه تمام و راکد و نیز معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه تولید و اشتغالزایی به علاقمندان اقدام کردند.

قزل‌سفلی اضافه کرد: در همین راستا دستگاه‌های اجرایی مینودشت تاکنون ۶۰ پرونده با نیاز مالی ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تشکیل دادند.

به گفته وی، با ارسال پرونده‌ها به بانک‌های عامل متقاضیان می‌توانند نسبت به دریافت تسهیلات و تکمیل یا راه‌اندازی طرح تولیدی و اقتصادی خود اقدام نمایند.

۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در مینودشت جذب شد

فرماندار مینودشت ادامه داد: تلاش دستگاه‌های اجرایی برای جذب باقی مانده تسهیلات بانکی پیش بینی شده این شهرستان با معرفی متقاضیان درحال انجام است.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱:۱۸ ق.ظ

دیدگاه