سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان اعلام کرد:جمع آوری آب باران محدوده منازل در مخازن با همیاری مردم و شهرداری

کدخبر:

البرز گلستان مدیریت سیلاب و رواناب در شهر گنبد کاووس با جمع آوری آب باران محدوده منازل در مخازن با همیاری مردم و شهرداری امکان پذیر است

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان در دیدار سرپرست شهرداری گنبد کاووس با وی گفت: مدیریت سیلاب و رواناب در شهر گنبد کاووس با جمع آوری آب باران محدوده منازل در مخازن با همیاری مردم و شهرداری امکان پذیر است. بارندگیها در شهر گنبد که اختلاف ارتفاع کمی دارد و مسطح است مشکلاتی ایجاد می کند و در محلاتی که آب سطحی نمی تواند عبور کند ، مدیریت سیلاب از مبدا را که معنایش جمع آوری آب باران منازل است انجام شود و جمع آوری آب باران توسط مردم و با کمک شهرداری حدود ۷۰ درصد آب باران مستهلک و جمع آوری می شود و تبدیل به رواناب نمی شود.

مهندس سید محسن حسینی با بیان اینکه به عنوان معاونی که سرپرست شهرداری شده اید ، لازم است نگاه جامع تری به شهر و ورود بهتری به مسائل مالی، فرهنگی ، عمرانی و خدماتی شهر داشته باشید ، برای ایشان آرزوی توفیق کرد.

سرپرست شهرداری گنبد در این جلسه اظهار کرد: در بارش های اخیر شهرداری سعی کرده است تا با بکارگیری تمام عوامل کمترین مشکل ایجاد شود و در چند منطقه که قبلا دچار آبگرفتگی بود، مشکل مرتفع شده و در چند منطقه محدود باقی مانده نیز در حال انجام است.

مهندس امیرعلی لطیفی اظهار کرد: احداث تقاطع غیر هم سطح از کمربندی فعلی تا پل شهید اسودی می تواند ضمن کاهش ترافیک ، در صورت طغیان رودخانه نرماب چهل چای در جنوب گنبد راه ارتباطی را حفظ میکند و اجازه نمی دهد راه ارتباطی قطع شود.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۷ ب.ظ

دیدگاه