قدیمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گلستان خبرداد : قرار گرفتن ۲۲ درصد از جامعه هدف استان تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان

کد:۷۵۸۵۷

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گلستان:هفت هزار و ۵۰۰ بیمه شده جدید در سالجاری به ثبت رسیده است.

البرز گلستان حسن قدیمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: تمامی افراد بین ۱۸ الی ۵۰ سال از روستائیان عشایر و کشاورزان ساکن و غیر ساکن روستا ساکنین شهرهای زیر بیست هزار نفر جمعیت کارگران شاغلین) فصلی و استادکاران، زنان خانه‌دار، رانندگان حمل و نقل بار و مسافر بین شهری کارکنان مراکز و شرکتهای وابسته به سازمان نظام مهندسی کشاورزی منابع طبیعی و نظام دامپزشکی از جمله گروه‌های هدف ما به‌شمار می‌رود.

یکی از مهم ترین ویژگی خاص صندوق ، پرداخت ۷۰ درصد حق بیمه توسط دولت است. که دولت نقش کارفرما را دارد.جامعه این صندوق شامل افراد سنین ۱۸ تا ۵۰ سال شامل میشود.
صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سطه استان گلستان ۵۶ کارگزار دارد. که خدمات این صندوق را در اختیار جامعه هدف قرار میدهند.

قدیمی افزود: در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایری ۸ سطح درآمدی پیش بینی شده است که افراد می توانند خود را بیمه کنند. که یک سوم حق بیمه توسط خود شخص و دو سوم آن را دولت پرداخت می کند.

ما در صندوق ۸۵ هزار بیمه شده داریم که از این تعداد ۴۳۰۰ نفر مستمری بگیرهستند. همچنین ۲۸۰۰ بیمه شده غیر فعال را به فعال تبدیل کرده ایم.
قدیمی ابراز داشت: هفت هزار و ۵۰۰ بیمه شده جدید در سالجاری به ثبت رسیده است و ۲۲ درصد از جامعه هدف استان گلستان تحت پوشش این صندوق قرار گرفتند.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۸:۵۸ ق.ظ

دیدگاه