معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت منابع وزارت آموزش و پرورش:برای توسعه خانه های معلم در گلستان همکاری های لازم را انجام می دهیم

البرز گلستان با حضور علی الهیار ترکمن، معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت منابع وزارت آموزش و پرورش، گودرز کریمی فر، مدیر کل تعاون و پشتیبانی این وزارت خانه، احسان گوهری راد، مدیر کل  و نظری معاون پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان و سایر مسئولان استانی و شهرستانی عملیات اجرایی احداث یک باب مدرسه ۶ کلاسه در شهر بندرترکمن آغاز شد.

این واحد آموزشی در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع و با زیربنای هزار و ۵۰۰ متر و در دو طبقه، با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان شامل: سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و ۸۰۰ میلیون تومان از محل استان های معین (خراسان رضوی، جنوبی، سمنان، زنجان، قزوین و گیلان ساخته خواهد شد.

علی الهیار ترکمن، معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت منابع وزارت آموزش و پرورش در حاشیه این مراسم گفت: با توجه به اینکه آغاز سال ۱۳۹۸ برای تعدادی از شهرستان های استان گلستان با وقوع سیل همراه بود اما با همدلی، مهربانی و مشارکت مردم استان، خیران، مسئولان و همکاری سایر استان های کشور مکان های آموزشی در حال ساخت و مرمت است.

وی خاطر نشان کرد: به موجب حکم دیوان محاسبات کشور در خصوص پرداخت عیدی به دانشجو معلمان این مهم را قانونی برشمرد و وزارت آموزش و پرورش آن را اجرا خواهد کرد. همچنین در خصوص وضعیت پژوهش سراهای دانش آموزی که محل پرورش ایده های ناب دانش آموزان می باشد همکاری و مساعدت لازم را انجام خواهیم داد.

الهیار ترکمن: برای توسعه خانه های معلم در استان گلستان، هر مکان مناسبی که به لحاظ ظرفیت های محیطی و رفاهی بتواند به فرهنگیان محترم خدماتی را ارائه دهد در خدمت آموزش و پرورش استان خواهیم بود و همکاری های لازم را انجام می دهیم.مهر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲:۰۴ ب.ظ

دیدگاه