دکتر زنگانه استاندار گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ،: نرخ مشارکت اقتصادی استان  به میانگین کشور رسیده

کدخبر:۷۵۸۲۴

البرز گلستان/دکتر زنگانه استاندار گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان امروزسه شنبه گفت :از تلاشگران عرصه رسانه و  دفاع مقدس از کیان اسلامی در استان تشکر می شود.

وی در ادامه افزود:امیدوارم وحدت و انسجام رادر استان ادامه داشته باشد و شما در سنگر رسانه اقدام در خور انجام داده و شایسته تقدیر می باشند.اصحاب رسانه در استان با بصیرت هستند.

دکتر زنگانه گفت :چند شاخص ویزه که منتج به نتیجه شده استان رشد منفی ۵بوده بوده و الان بالای ۳ می باشد که شاخص کلان می باشدو استان در صنعت،  معدن و کشاورزی جز سه استان برتر می باشد و نرخ مشارکت اقتصادی استان  به میانگین کشور رسیده و نرخ بیکاری  و اشتغال روبه بهبود می باشد‌.

استاندار گلستان در ادامه بیان کرد:منابع موجود در استان توزیعش عادلانه تر شده و سرانه شهرهای کم برخوردار ۷برابر بخش مرکزی استان می باشد.

استاندار گلستان سپس گفت :اقتصاد ما بانک محور است  و فرماندار بلید فرمان سیاسی و اقتصادی شهرستان  در دستش باشد ورشد ۸ درصدی به آنان اطلاع شده است.

وی افزود:اعتبارات تملک دارایی۱۴۰۲ که تا کنون اطلاع نشده ۴برلبر شده و ۱۱۰ پروژه ورزشی داریم که ۴۰ پروژه تا پایان سال به اتمام می رسد. مجمع پروژه نیمه تمام از ۱۲۰۰ پروژه به زیر ۸۰۰ پروژه رسیده است .

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۳:۲۰ ب.ظ

دیدگاه