دکترحاج گلدی کر معاون استاندار گلستان در آئین گرامیداشت روز ارتش در تیپ ۲۳۰شهید متاجی گرگان :نظام مقدس جمهوری.ا.ایران به داشتن ارتشی ولایتمدار، مردمی، مکتبی و قدرتمند افتخار می‌کند

کدخبر؛۷۶۹۸۹

البرز گلستان/به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش ج.ا.ایران دیدار دکتر کر معاون استاندار گلستان دکتر اسدی مدیرکل بنیادشهید وامورایثارگران استان حجت‌الاسلام دنکوب رئیس دفتر نمایندگی بنیاد ناخداخسروی رئیس نمایندگی نیروی دریایی راهبردی ارتش ج.ا.ایران در گلستان مهندس کاملی و بهرامی مدیران بیمه دی و صندوق بیمه خسارتهای بدنی . دکتر زارع . آذری مدیر بنیاد نیمروز و گروه رسانه ای البرز گلستان با سرهنگ حیدری جانشین تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان در محل دفتر ستاد انجام شد.

دکتر حاج گلدی کر ضمن تبریک سالروز ارتش همیشه قهرمان گفت:

حقیقتا نظام مقدس جمهوری.ا.ایران به داشتن ارتشی ولایتمدار، مردمی، مکتبی و قدرتمند افتخار می‌کند.

وی در ادامه افزود:ارتشی که در کنار سایر نیروهای مسلح ج.ا.ایران از ابتدای انقلاب تا به اکنون گوش به فرمان ولایت بوده و اقتدار و امنیت روز افزون را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

معاون استاندار گلستان سپس افزود:به خود می بالیم که نیروهای مسلح ج.ا.ایران در دفاع از منافع ملی، همچون یدی واحد و مشتی پولادین، هیمنه پوشالی ابرقدرت‌های جهان را شکستند و عملیات وعده صادق، که آسمان رژیم اشغالگر، متجاوز و کودک کش را به تسخیر موشک های ج.ا. ایران در آورد گوشه ای از توان بازدارندگی نیروهای مسلح ما تلقی می شود.

وی افزود:انشالله در مسیر شهدا باشیم و با قدر دانی از زحمات خالصانه ارتشیان دلاور و نیروهای مسلح جان برکف کشورمان، پا در رکاب ولایت باقی بمانیم و قدر خدمت به مردم عزیزمان را بدانیم.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۴ ب.ظ

دیدگاه