استاندار گلستان:رقابت های بین المللی ووشو جام پارس یکی از آن رویدادهایی است که می تواند، آزمون و تمرینی برای میزبانی های دیگر برای این استان ورزش خیز باشد.

استاندار گلستان با تاکید اینکه  گلستان ظرفیت فوق العاده‌ای در رشته‌های مختلف ورزشی دارد ، اظهار کرد: امسال ۶ تورنمنت فراملی دیگر غیر از ووشو به میزبانی گلستان برگزار خواهد شد که امیدواریم موجب توسعه و پیشرفت ورزش استان شود.

البرز گلستان/دکتر سید مناف هاشمی عصر امروز ۲ تیر در مراسم افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات ووشو جام بین المللی پارس در گلستان، تصریح کرد: حضور بانوان در سالن مسابقات بین المللی ووشو در گرگان، اتفاق خوبی بوده و رئیس هیئت ووشو استان گلستان هم یک بانو است.
وی با اشاره به اینکه در راستای توسعه ورزش در استان گلستان باید به زیرساخت‌های ورزشی توجه کرد ،افزود: مسابقات ووشو جام بین المللی پارس، نخستین تورنمنت فراملی در استان گلستان است که امسال برگزار می شود.
استاندار گلستان از حسن اعتماد فدراسیون ووشو برای انتخاب استان گلستان به عنوان میزبان هفتمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس قدردانی و خاطر نشان کرد: امیدوارم ورزشکاران و مهمانان لحظات خوبی را در استان گلستان سپری کنند.
دکتر هاشمی یادآور شد: ‌ استان گلستان می‌تواند در رشته‌های ورزشی مختلف سرآمد و نامدار باشد و امیدواریم بتوانیم رویدادهای ورزشی بین‌المللی در سال‌جاری را با کیفیت مطلوب برگزار کنیم.
وی با بیان اینکه استان گلستان رنگین کمان اقوام است، یاد آور شد:‌ حضور ورزشکاران و قهرمانان ملی ‌در استان یکی از ظرفیت‌های استان گلستان به‌شمار می‌رود.
دکتر هاشمی  اضافه کرد: رقابت های بین المللی ووشو جام پارس یکی از آن رویدادهایی است که می تواند، آزمون و تمرینی برای میزبانی های دیگر برای این استان ورزش خیز باشد.
وی ورزش را باعث افزایش شادابی و نشاط در جامعه دانست و گفت:‌ با توجه به استقبال بی‌نظیر بانوان از ورزش،‌ در این دوره از مسابقات با هماهنگی که با اعضای شورای تامین استان اتفاق افتاده، حضور بانوان را در سالن مسابقات خواهیم داشت.
لازم به ذکر است؛ هفتمین دوره مسابقات ووشو جام بین المللی پارس با حضور تیم‌های افغانستان، ارمنستان، هندوستان، لبنان، پاکستان، ویتنام، سوئد، پارس جنوبی و گلستان، روزهای سوم و چهارم تیر به میزبانی گرگان در سالن امام خمینی (ره)  شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱:۳۲ ب.ظ

دیدگاه