نشست صمیمی براری مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گلستان به اتفاق مدیر ان کانون ها با مدیر عامل شیر پگاه استان

کدخبر۷۵۵۱۰

البرز گلستان/نشست مدیران کانون های بازنشستگی کشوری استان گلستان  به اتفاق براری مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گلستان  و مکاری معاون صندوق با مهندس صحرایی مدیر عامل شیر پگاه استان گلستان در سالن اجتماعات  پگاه گلستان.

این نشست که در راستای هماهنگی کانونهای بازنشستگی استان ومدیران صندوق با مدیران پگاه بعنوان سهامداران شیر پگاه بودند.

ابتدا براری مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گلستان  با تشکر از مهندس صحرایی مدیر شیر پگاه به جهت برگزاری این نشست  گلستان با بیان اینکه بازنشستگان کشوری بعنوان سهامداران شیر پگاه یقینا می توانند نقش مهمی در فروش این محصول در استان و کانونها داشته باشند گفت : بازنشستگی یادگاران معنوی جامعه جهت انتقال تجارب به جوانان باشند.

وی خواستار تسهیل فردش و تخفیف محصولات پگاه با استفاده از سازوکارهای قانونی واداری شد.

در ادامه مهندس صحرایی مدیر عامل شیر پگاه گلستان گفت؛بازنشستگان بعنوان افراد مجرب جامعه که دوران آزمون خطا را گذراندند و استفاده از تجارب آنان می تواند باعث پیشرفت  وحرکت صحیح مدیران شود.

وی در ادامه شیر و محصولات وابسته  به آنرا بعنوان زنجیره مهم غذایی دانست که تمامی دولت های سعی در حمایت و پیشرفت این صنعت را دارند.

وی گفت : کشورهای که لبنیات در زنجیره غذائی  آنان وجود دارد بیماریهای کمتر در آنجا مشاهد می شود و قدهای مردم بلندتر می باشد.

مهندس صحرایی افزود بردن شیرخام به خانه یعنی انتقال بیماری می باشد و حتما شیر مورد استفاده باید پاستوریزه باشد.

وی با بیان اینکه مشتقات شیر سه گروه پاستوریزه،  استریل و پودری می باشد گفت :پاستوریزه شامل شیرهای نایلونی  و استریل محصولات خامه ای و پودری می باشد.

وی افزود:پگاه گلستان در حال حاضر در حال کار کردن روی خط پنبر سبز فعال می باشد.

مدیر شیر پگاه استان گلستان افزود:کارگران پگاه روزانه در دوشیفت و در حدود ۱۷۰ تن شیر فعال می باشند. و از این مقدار شیر تحویلی ۱۱۰ تن محصول تولید می شود.

وی همچنین از وجود سه فروشگاه عرصه مستقیم خبر داد که محصولات را با تخفیف ویژه بفروش می رسانند.

در ادامه براری مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گلستان گفت : شرکت شیر پگاه  بعنوان یکی از موسسات تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری می باشدو ما خواستار تخفیف ویژه  برای بازنشستگان کشوری استان در خرید محصولات پگاه می باشیم.

وی افزود:محصولات پگاه می توان در شهرهای استان توسط کانونهای بازنشستگی  نمایندگی کرد و بفروش برسانند.

 

 

 

پایان خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۶ ب.ظ

دیدگاه