فرماندار گنبد کاووس در نشست گروه خبری فجر استان گلستان:۸۱میلیارد تومان پروژه مسکن روستایی در سطح شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد

کدخبر:۷۵۴۵۳

البرز گلستان فرماندار گنبدکاووس گفت: مدول دوم فاضلاب گنبدکاووس از محل اعتبارات تخصیصی سفر رئیس‌جمهور در دهه فجر گلستان کلنگ‌زنی می‌شود.

دهرویه  فرناندار گنبدکاووس درگروه خبری فجر گلستان گفت: تمام تلاش ما این است که مشکلات شهرستان گنبدکاووس که رنگین‌کمان اقوام است را کاهش دهیم، در استانی زندگی می‌کنیم که مردم از اقوام مختلف در کنار هم زندگی می‌کنند.

فرماندار گنبدکاووس ادامه داد: در نزدیک یک ماه گذشته میزبان هیئت دولت در استان گلستان بودیم و پروژه‌های زیادی به بهره‌برداری رسید.

دهرویه خاطرنشان کرد: ۹۶ واحدی مجتمع بهارستان با اعتبار ۹۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد و افتتاح مسکن روستایی شهرستان گنبدکاووس نیز در ایام دهه فجر در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همچنین ۸۱ میلیارد تومان پروژه مسکن روستایی در سطح شهرستان گنبدکاووس به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: افتتاح مدول اول و دوم فاضلاب گنبدکاووس پیگیری می‌کنیم در سفر رئیس‌جمهور مدول اول فاضلاب گنبدکاووس به بهره‌برداری رسید و با اعتباری که دریافت کردیم مدول دوم فاضلاب گنبدکاووس با ۵۲ میلیارد تومان اعتبار نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای خبر/

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۴:۴۰ ب.ظ

دیدگاه