استاندار گلستان در دیدار با خانواده شهیدی در بندرترکمن :ترویج فرهنگ ایثار و انتقال آن به جوانان و نسل های آینده وظیفه ای سنگین به دوش همه ماست

کدخبر:۶۲۲۰۴

البرزگلستان/به گزارش «ایثار واحد گلستان»، علی محمد زنگانه به همراه نماینده مردم شریف کردکوی، بندرگز و بندرترکمن در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های بندرترکمن و گمیشان در دیدار با خانواده معظم شهید «مهدی کلته » با اشاره به‌ضرورت قدردانی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، گفت:خدمت رسانی به بهترین قشر از جامعه یعنی ایثارگران و خانواده های شهدا اصلی ترین وظیفه ماست و ما با تمام توان در راستای خدمت رسانی و حفظ عزت و کرامت این عزیزان تلاش خواهیم کرد.

وی خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرمایه‌هایی ارزشمند برای جامعه دانست و گفت: شهدا و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس، با ایثار، شجاعت، وفاداری و ایمان واقعی خویش، تمام فضایل و خصایصی را که دین مبین اسلام همواره بر آن تأکید کرده، به منصه ظهور گذاشتند.

پاسداشت رشادت‌ها و دلیرمردی‌های جانبازان و ایثارگران را رسالتی همگانی برشمرد و گفت: همه ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و باید برای تکریم خانواده‌های آنان از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

استاندار گلستان تاکید کرد: دفاع مقدس بزرگترین میراث انقلاب اسلامی است و ترویج این فرهنگ و انتقال آن جوانان و نسل های آینده وظیفه ای سنگین به دوش همه ماست.

شهید مهدی کلته در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۵ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۶ در گروهان مرزی چالدران از توابع هنگ مرزی خوی در حین اجرای گشت و کنترل نوار مرز در حوزه استحفاظی و انجام ماموریت در درگیری با گروه تروریستی پژاک، شهد شیرین شهادت را نوشید.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۴:۲۰ ب.ظ

دیدگاه