رئیس کارگروه تقریب مذاهب اسلامی ستاددهه فجر گلستان اعلام کرد : اعزام ۱۵سخنران به مکان های برگزاری نماز جمعه اهل سنت استان درایام دهه فجر

کدخبر:۴۷۷۶۳

البرز گلستان/حجت الاسلام «نورعلی دیلم» رئیس کارگروه تقریب مذاهب اسلامی ستاد دهه فجر گلستان  در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: یک هزار و ۷۰۰ مسجد اهل سنت در سطح استان وجود دارد و چهار هزار و ۲۰۰ نفر در حوزه علمیه به عنوان امام جمعه خدمات بیمه ای و شهریه ای دریافت می کنند.

رئیس کارگروه تقریب مذاهب اسلامی ستاد دهه فجر گلستان  ادامه داد:  اگر بخواهیم انقلاب به عنوان نظریه‌پرداز در جهان بدرخشد باید به دنبال وحدت و همدلی باشیم نه مانند برخی که نامه ها یا بیانیه هایشان بوی تفرقه می دهد.

حجت الاسلام دیلم متذکر شد: برنامه های ایام الله دهه فجر مسجد محوری است و با هماهنگی کانون فرهنگی و هنری مساجد استان در پنج مسجد شاخص برنامه های ایام الله دهه فجر را برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: در ایام دهه فجر به منظور تبیین دستاوردهای انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی سخنران به ۱۵ مصلی و مکان های برگزاری نماز جمعه اهل سنت استان گلستان اعزام می شوند.

رئیس کارگروه تقریب مذاهب اسلامی ستاد دهه فجر گلستان  تاکید کرد: یادواره شهدای زن استان گلستان در روستای قورچای آزادشهر به مناسبت ایام دهه فجر برگزار می کنیم، در این روستا چند نفر از بانوان در حادثه منا به شهادت رسیدند و لذا این مراسم را در این مکان برگزار خواهیم کرد.

حجت الاسلام دیلم افزود: برگزاری محافل قرآنی، نشست مشترک علمای شیعه و سنی، برگزاری جشن گرامیداشت ایام دهه فجر و نشست نخبگانی فعالان فرهنگی با موضوع «انقلاب اسلامی، امت ولائی و تمدن نوین اسلامی» از جمله برنامه های شاخصی است که در این ایام در نظر گرفتیم.

خبر امیر علی افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲:۰۸ ب.ظ

دیدگاه