حسن زاده مدیرکل صمت گلستان خبر داد : بررسی موانع تولید ۳واحد‌تولیدی استان

کدخبر:۷۴۵۷۵

مدیرکل صمت گلستان خبر داد :

بررسی موانع تولید واحد‌های تولیدی گلستان

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در ششصد و بیست و ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان ، رفع مشکلات و موانع تولید ۳ واحد تولیدی استان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان با امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص تامین زمین صنعتی در دستور کار قرار گرفت .

البرز گلستان درویش علی حسن زاده گفت : در ششصد و بیست و ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان که در محل سالن جلسات اداره کل صنعت ، معدن و تجارت گلستان برگزار گردید ، مشکلات و موانع تولید ۳ واحد تولیدی استان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان در حوزه تامین زمین صنعتی مورد بررسی قرار گرفته و جهت رفع آنها تصمیم گیری شد .

وی افزود : در این جلسه مشکلات واحد‌های تولیدی مرغداری گوشتی عباسعلی میرپور با ۱۰ نفر کارگر ، شرکت کشت و صنعت خاوردشت در زمینه روغن کشی از دانه های روغنی با ۱۵۴ نفر کارگر و شرکت کیمیا سفال تولید کننده آجر سفالی با ۴۵ نفر کارگر و شرکت شهرک‌های صنعتی استان در زمینه تأمین زمین صنعتی و زیرساخت‌های توسعه صنعتی استان بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع موانع آنها اخذ گردید .

به گفته وی ، مشکلات این واحدها در حوزه بانک های سپه ، کشاورزی و گردشگری و اداره امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاههای مرتبط ، موانع تولید آنها بررسی و برای رفع آنها تصمیم گیری شد .

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰ ق.ظ

دیدگاه