مهری مدیرکل غله استان گلستان خبرداد: انجام اقدامات جهادی و ضربتی برای حذف سودجویی‌های حوزه آردونان استان

کدخبر:۷۳۷۵۷

البرز گلستان/مدیرکل غله گلستان با بیان اینکه برای حذف سودجویی‌های حوزه آرد و نان استان اقدامات جهادی و ضربتی انجام شد، افزود: در اقدام نخست، اصلاح شبکه توزیع نان با شجاعت و تدبیر استاندار در دستور کار قرار گرفت.

روح‌الله مهری  اظهار کرد: باید طوری رفتار کنیم تا نگاه‌ها به آینده نگاه امیدآفرین باشد و مردم پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم را ببینند.

وی با بیان اینکه باید رسانه‌ها روایت اول را در همه موارد و حوزه‌ها داشته باشند، ادامه داد: اجازه نمی‌دهیم بعضی‌ها با سوءاستفاده از فضای رسانه سیاه‌نمایی کنند و باید با استفاده از همه ظرفیت‌ها با قدرت و اقتدار در مسیر عمران و آبادانی کشور و استان گلستان پیش برویم.

کوتاهی دست سودجوها از چرخه توزیع آرد و نان گلستان

مدیرکل غله گلستان با اشاره به مسائل و موارد موجود در حوزه آراد و نان استان توضیح داد: در گام نخست، اصلاح شبکه توزیع نان در دستور کار قرار گرفت و چالش‌ها شناسایی و راهکارها از سوی “علی‌محمد زنگانه” استاندار گلستان و کارشناسان مربوطه ارائه شد و در همین راستا شرکت حمل‌ونقل آرد و ۹۵ درصد رانندگان، کارکنان و خودروها تغییر یافت که بخشی از اثرات این تغییر را شاهد هستیم و بخش دیگر را در آینده‌ای نزدیک خواهیم دید.

وی با تاکید بر اینکه مردم در صورت مشاهده انحراف در توزیع توسط عاملین توزیع در اسرع وقت با شماره‌های اعلام شده تماس بگیرند تا بی‌معطلی به این موضوع رسیدگی و با عوامل خاطی برخورد شود، خاطرنشان کرد: شبکه توزیع یک شرکت خصوصی بوده و متعلق به هیچ نهاد و ارگان نیست و باید در تکمیل چرخه توزیع به وظایف خود به شکل صحیح عمل کند.

مهری، رسانه و خبرگزاری‌ها را صدای رسای مردم و مسئولین دانست و اضافه کرد: اجازه نمی‌دهیم سودجوها و فرصت‌طلبان سفره‌های مردم را کوچک کنند و یا نان سفره مردم را به تاراج بردند.

 

وی مبارزه با فساد را از مهمترین راهکارهای امیدافزایی در جامعه برشمرد و تصریح کرد: آرد و نان مستقیم با روزی مردم ارتباط دارد و آنچه در اداره کل غله در اولویت قرار داده‌ایم ساماندهی این حوزه و کاهش طول صف نانوایی‌ها و گذاشتن نان با کیفیت در سفره‌های مردم است.ایسنا

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۷:۱۷ ب.ظ

دیدگاه