سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان گلستان خبرداد: شروع پروژه آسفالت محور روستایی در شهرستانهای گالیکش و کلاله

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان گلستان از شروع  پروژه آسفالت محور روستایی سه راهی تنگراه ، قوشه چشمه و سوار بالا در شهرستانهای گالیکش و کلاله خبر داد.

البرز گلستان/به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان :  مهندس “حسین محبوبی ” سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل گفت محور روستایی سه راهی تنگراه ، قوشه چشمه و سوار بالا به طول۲۰کیلومتر است که عملیات زیرسازی و بیس آن در سالهای گذشته از محل منابع استانی و ملی و تبصره ۳۶ اجرا گردیده و آسفالت قطعه ای از آن بطول ۶ کیلومتر از روستای قوشه چشمه به سوار بالا در حال اجرا می باشد لازم به توضیح است ترمیم، زیرسازی و بیس ۳ کیلومتر از محور مذکور که بر اثر خسارات سیل آسیب دیده بود  نیز ازمحل اعتبارات تبصره ۳۶ در سالجاری اجرا گردید.

این مقام مسؤل اضافه کرد: تا کنون پروژه آسفالت محور راه روستایی سه راهی تنگراه ، قوشه چشمه و سوار بالا در مجموع بالغ بر ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

محبوبی ادامه داد : پیش از این مردم این روستاها از راه خاکی برای تردد استفاده می کردند که با آسفالت آن زمینه ارتباط بیش از پیش آنها با مرکز شهرستانها و همچنین تبادلات اقتصادی و کشاورزی منطقه فراهم می شود.                     

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۱۶ ب.ظ

دیدگاه