آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان در بازدید از واحدهای صنعتی :کالای داخلی بایدبه گونه ای تولید شود که توان رقابت با کالاهای خارجی داشته باشد

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان گفت: کالای داخلی باید به گونه ای تولید شود که توان رقابت با کالاهای خارجی داشته باشد.

البرز گلستان/آیت اله سیدکاظم نورمفیدی در بازدید از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک  صنعتی آق قلا اظهار داشت: رقابت کالای ایرانی با مشابه خارجی زمانی اتفاق می افتد که کیفیت کالای تولیدی داخلی ارتقا یابد.

وی با اشاره به اینکه برای حفظ اشتغال و کمک به اقتصاد کشور، مصرف کالای ایرانی باید در جامعه ترویج یابد افزود: زمانی می توان مردم را برای خرید کالای ایرانی ترغیب کرد که کیفیت محصول ایرانی ارتقا یابد که خوشبخانه بسیاری از واحدهای تولیدی در کشور و استان در این زمینه اقدامات و تلاش های خوبی را کردند.

نورمفیدی ادامه داد: واحدهای صنعتی و تولیدی باید دانش خود را برای تولید کالای مرغوب و با کیفیت بکار گیرند و این اقدامی است که می تواند کمک شایانی را به مدیران واحدهای صنعتی کند.

وی با اشاره به اینکه دولت  طی چند سال اخیر حمایت های خوبی را از واحدهای صنعتی داشته است یادآور شد: امروز شاهد بهره برداری و به ظرفیت رسانی تعداد زیادی از واحدهای صنعتی در استان هستیم که می تواند در توسعه استان کمک شایانی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی از واحدهای نصر نوین گلستان، صبا نور گرگان، سیم و کابل نگین، رشد دانه گرگان و  شرکت شالوده فولاد آسیا در شهرک صنعتی آق قلا که از   طرح تسهیلات رونق تولید مبلغ ۰۰۰/۱۴۹ میلیون ریال ستهیلات دریافت  کردند، بازدید داشتند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲:۳۳ ب.ظ

دیدگاه