مدیرعامل شهرکهای صنعتی گلستان:استان گلستان جزء ۸دستگاه شهرکهای صنعتی کشوردر تجهیزبه تصفیه خانه فعال می باشد

به گزارش گروه اقتصاد پایگاه خبری البرز گلستان مهندس قوانلو رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت  و مهندس بهرامی رئیس اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن و تجارت و کشاورزی و محمد زاده مدیر عامل شهرکهای صنعتی گلستان به مناسبت هفته دولت به اتفاق در مصاحبه مطبوعاتی با اصحاب رسانه حضور پپیدا کردند و ضمن بیان مواضع و دیدگاهها و اعلام افتتاج پروژه های هفته دولت به سوالات خبرنگاران نیز پاسخ داده است .

محمد راد ه مدیر عامل شهرکهای صنعتی استان گلستان در ابتدا ضمن تبریک روز خبرنگار و بیان این جمله که: خبرنگاران زبان گویای مردم می باشند تاکید کرد که برای سال جاری ۱۵میلیارد تومان طرح عمرانی نعریف کرده ایم و اجرا می شود.

وی سپس افزود: در فرایند زمانی تمام امکانات را برای واحدهای تولیدآماده کنیم از جمله آب و برق و گاز و در سال گذشته نیز تلاش کردیم تمامی امکانات را فراهم کنیم .

وی مقدار فضای براسرمایه گذاری را ۱۰۰۰هکتار اعلام نمود که ۲۵۰هکتار آن عملیاتی شده و بقیه نیز برای سرمایه گذاری آماده شده است .

مدیر عامل شهرکهای صنعتی استان گلستان ضمن تاکید برا این نکته که قرار شد دیگر در سطح استان شهرکهای صنعتی اضافه نشود اعلام کرد: فقط در صورت  تایید کارشناسان و در شرق و حاشیه اترک این گسترش را انجام می دهیم .

وی در خاتمه ضمن اعلام این خبر که استان گلستان جزء ۸شهرک صنعتی کشور می باشد و در این زمینه نیز لوح تقدیر نیز داده شده است واین تقدیر به خاطر داشتن ۱۲تصویه خانه فعال در سطح استان بوده است اظهار نمود: عملا  ۹۴درصد  واحدهای تولیدی بهره برداری در شهرکهای صنعتی  سیستم فاضلاب  به تصفیه خانه متصل است.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱:۴۸ ب.ظ

دیدگاه