دکترذاقلی قائم مقام سازمان تعزیرات کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تعزیرات گلستان:تعزیرات حکومتی یک سازمان قضایی تمام عیار هست

کدخبر:۷۴۴۱۷

البرز گلستان/ دکترذاقلی قائم مقام سازمان تعزیرات کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تعزیرات گلستان گفت : استان گلستان  از لحاط عملکرد تعزیرات گلستان جز استان‌های خوب کشور می باشد .

وی افزود:عمر تعزیرات سابقه به درازای تاریخ ایران دارد  و از نظر دسته بندی ،سازمان یک نهاد شبه قضایی است .

وی افزود: تعزیرات حکومتی یک سازمان قصایی تمام عیار هستیم  و مخاطراتی نیز وجود دارد.

ذاقلی در ادامه بیان کرد:  سازمان از حیث اقتصادی دغدغه اصلی مردم می باشد و کاهش تورم و مبارزه با قاچاق در کشور نقش مهم تعزیرات است.

وی گفت : در بازار نوک پیکان تعزیرات می باشد و ما در اصل حلقه آخر هستیم و ماباکمک بازرسین در مقابله با مفسدین اقتصادی هستیم و بازرسین گزارشات خود را مستند و مستدل ارائه دهند.

قائم مقام تعزیرات حکومتی کشور در ادامه افزود:رویکرد ما مبارزه با قاچاق واقعی و مبارزه با دانه درشت ها می باشد و آنان که مستحق مجازات هستند بلید مجازات شوند و مردم از تعزیرات انتطار دارند که رسیدگی سریع به موضوعات و موثرمی باشند.

وی افزود:ما نباید کلیشه ای عمل کنیم  و مدیران استانها به سیاست‌های تعزیرات کمک کنند.

وی گفت: در دوره جدید تحولات خوبی انجام شده ولی ازلحاظ ساختاری مشکل دارد  و حسام عملکرد خوبی داشته لست و کار کرد خوبش باعث خصوروی در قم شد و قشلاقی از همکاران ارزشی و دارای دومدیریت در استان‌های دیگر بوده است و کارها باید کیفی انجام شود و توصیه می شود به جناب قشلاقی که خودشان را وقف سازمان کنند و دوم برنامه محور و سوم اینکه  به مردم و همکاران وعادل و امانتدار باشند.

انتهای

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۰ ق.ظ

دیدگاه