برگزاری نشست شورای ترویج وتوسعه ایثار و شهادت با حضور مهاجر معاون سیاسی و امنیتی استانداری و طالع زاری سرپرست بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان

کدخبر:۷۲۹۲۸
برگزاری جلسه شورای ترویج وتوسعه ایثار و شهادت در استان گلستان

به گزارش خبرنگار گروه خبری البرزگلستان مهندس طالع زاری در جلسه شورای ترویج وتوسعه ایثار و شهادت استان گلستان ضمن خیر مقدم خدمت مدیران استانی برای ارزشی که برای مقام ایثارگران قائل شدند و در این نشست حضور به عمل آوردند قدردانی کردند.
وی افزورد:جلسه امروز بر اساس تبصره ۳ قانون خدمات جامع ایثارگران بوده و اولین جلسه تخصصی این امر در استان میباشد.

وی در ادامه گفت :وظایف شورا شامل بندهای گوناگون در حمایت از ایثارگران و ترویج حمایت از فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد هماهنگی بین سازمانی جهت بازده هرچه بیشتر از منابع می باشد.

طالع زاری افزود:از مدیران محترم خواهشمندیم که در بحث های مردمی جهت تقویت روحیه خانواده و بازماندگان ایثارگران با بهانه های مختلف مانند تولد شهید و مراسمات این چنین ورود داشته باشند.

وی گفت:صحفه ای در آپارات تحت عنوان چند ستاره تا بهشت تشکیل شده که با کلیپ های فرهنگی و مستند سازی و انیمیشن های ساخته شده این اداره کل پر شده است که به لطف خدا و برکت ایثارگران با بازدید و بازخورد قابل توجهی روبه رو گردیده است.

مهندس طالع زاری طی آشنایی نزدیکی که از گذشته با خبرنگاران و فعالان حوزه فضای مجازی داشتند جهت حمایت از آنها افزودند: انشالله برای هزینه مربوط به محتوا در فضای مجازی تعیین سرانه ای سالانه مقرر گردد تا این عزیزان بتوانند بدون دغدغه هزینه های ایجاد محتوا و نگهداری هاست و سرور ها کار های فرهنگی انجام دهند.

مهاجر معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان در این نشست ضمن تاکید بر اجرای طرح تکریم ارباب رجوع علی الخصوص خانواده های ایثارگران خدمت به این قشر را جز مسئولیت اصلی مدیران دانست.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۹ ب.ظ

دیدگاه